عضویت    ورود
ورود به سایت
» » برگزاری نشست هماهنگی تأمین سوخت دوم و راه اندازی تجهیزات دوگانه سوز استان گلستان


برگزاری نشست هماهنگی تأمین سوخت دوم و راه اندازی تجهیزات دوگانه سوز استان گلستان

 

برگزاری نشست هماهنگی تأمین سوخت دوم و راه اندازی تجهیزات دوگانه سوز استان گلستان

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل مدیریت بحران استان نعمت الله حاجي زاده مديركل مديريت بحران استان و رئيس جلسه در نشست هماهنگی تامین سوخت دوم و راه اندازی تجهیزات دوگانه سوز، با اشاره به بحران سال گذشته و به ميدان آمدن جهادي دستگاه هايي مانند شركت گاز، شركت نفت، هلال احمر، فرمانداري ها، و ... با مديريت استاندار محترم، گفت: افكار عمومي، انتظار دارد با درس گرفتن از تجارب گذشته، امسال در صورت بروز هوای سرد و افت فشار گاز، شاهد كمترين مشكل بوده و لذا لازم است دستگاه ها با بهره مناسب از زمان، اقدام لازم داشته باشند.

 

مديركل مديريت بحران استان ضمن تشكر از حساسيت برخي دستگاه ها، با اشاره به اهميت موضوع و قرائت بندهايي از قانون مديريت بحران اظهار داشت: قانون اين ظرفيت را براي مجموعه ايجاد كرده تا دستگاه هايي كه در انجام وظايف مرتبط با مديريت بحران سهل انگاري مي كنند به مرجع قضايي معرفي نمايند.
در ادامه امان محمد كمالي مديركل هواشناسي استان به تشريح پيش بيني جوي استان تا پايان سال پرداخت و تاكيد كرد: در روزها و ماه هاي آتي استان روزهاي سردي را تجربه خواهد كرد كه اوج آن از نيمه دوم آذر تا نيمه اول بهمن خواهد.
طالبي مديرعامل محترم شركت گاز استان ضمن بيان درس آموخته هاي بحران كاهش افت فشار گاز سال گذشته در استان، به تشريح اقدامات شركت گاز در سال جاري پرداخت و اظهار داشت: اين شركت نسبت به ارائه تذكرها و اخطارهاي لازم به دستگاه هاي اجرايي وظيفه مند و بخش خصوصي اقدام كرده و انتظار است با درس گرفتن از وقايع سال گذشته، در سال جاري در صورت افت فشار گاز، با استفاده از سوخت جايگزين در واحدهاي صنعتي، گلخانه ها، مرغداري ها، نانوايي ها، و ... شاهد كمترين مشكل باشيم. این جلسه با مرور مصوبات قبل، و اتخاذ تصمیمات لازم در جهت ارتقا هماهنگی بین دستگاه ها به پایان رسید.

برگزاری نشست هماهنگی تأمین سوخت دوم و راه اندازی تجهیزات دوگانه سوز استان گلستان

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : skavian
  • بازدید : 190
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 935

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 224
بازدید دیروز: 329
بازدید ماه:1460
بازدید سال:6817
بازدید کل:8781342