عضویت    ورود
ورود به سایت
» » مسافران نورزي در مكان‎هاي مطمئن ساكن شوند/ فعاليت شبانه‎روزي مديريت بحران گلستان در نوروز

سرپرست كل مديريت بحران گلستان:

مسافران نورزي در مكان‎هاي مطمئن ساكن شوند/ فعاليت شبانه‎روزي مديريت بحران گلستان در نوروز

سرپرست اداره كل مديريت بحران استان گلستان با تاكيد اينكه مسافران در نقاط مطمئن ساكن شوند و از اقامت در نقاط حادثه‎خير خودداري كنند گفت: كشيك شبانه‎روزي مديريت بحران در استان گلستان براي نوروز فعال است.

صادق‎علي مقدم امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران اظهار داشت: مديريت بحران استان گلستان براي ايجاد شرايطي مناسب براي مسافران نوروزي كشيك‎هاي مديريت بحران در استانداري و فرمانداري‎ها به صورت شبانه‎روزي فعال است.

وي ادامه داد: توصيه مديريت بحران استان گلستان به مسافران نوروزي اين است كه حتما براي اسكان از محل‎هاي تعيين شده استفاده كنند و از استقرار در مناطق ناشناخته و پرخطر به طور جدي خودداري كنند.

مقدم بيان كرد: براي تردد در مسيرهاي كوهستاني توصيه مي‎شود پس از كسب اطلاع كامل از وضعيت آب‎ و هوا و وضعيت راه‎ها اقدام به سفر كنند و پس از بررسي كامل صحت و سالم بودن وسيله نقليه براي سفر مقاديري مواد غذايي را همراه خود داشته باشند.

كشيك شبانه‎روزي مديريت بحران در گلستان فعال است

استان گلستان يكي از استان‎هايي است كه از نظر جوي و آب و هوا در بسياري از اوقات سال و حتي در طول روز دستخوش تغييرات چشمگيري مي‎شود؛ مديركل مديريت بحران استان گلستان در خصوص اطلاع‎رساني در اين خصوص به مسافران نوروزي خاطرنشان كرد: در كنار اطلاع‎رساني از طريق رسانه ملي و خبرگزاري‎ها كه به صورت دائم و آني خبرها و موارد مختلف را به اطلاع مردم مي‎رسانند، نيروهاي مستقر در كمپ‎ها و ايستگاه‎هاي نوروزي، پاسگاه‎هاي پليس راه و هلال احمر موارد را در طول مسير به اطلاع مردم قرار مي‎دهند.

مقدم افزود: شماره تماس ۴۴۸۰۱۴۵ با پيش‎شماره ۰۱۷۱ شماره كشيك دائم مديريت بحران استان گلستان است و در تمام مدت شبانه‎روز در خدمت مسافران نوروزي و هم استاني‎هاي عزيز در حوزه مديريت بحران استان گلستان خواهد بود.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1277
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 16

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 137
بازدید دیروز: 28
بازدید ماه:5848
بازدید سال:78017
بازدید کل:8774494