عضویت    ورود
ورود به سایت
» » برگزاري اولین نشست هماهنگي دومين رويداد بين المللي مديريت بحران در استان گلستان


برگزاري اولین نشست هماهنگي دومين رويداد بين المللي مديريت بحران در استان گلستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل مدیریت بحران استان اولین نشست هماهنگي دومين رويداد بين المللي مديريت بحران ايران قوي 1402 با حضور مديركل مديريت بحران استانداري گلستان و همكاران اداره كل برگزار شد.
در اين نشست حاجي زاده مديركل مديريت بحران استان با اشاره به برگزاري دومين رويداد از 3 تا 5 دي ماه در محل مصلاي تهران گفت: با توجه به تجربه اخذ شده از رويداد سال گذشته و پيش بيني حضور قدرتمند استانها و شركت هاي داخلي و بين المللي به همراه وزارتخانه ها در رويداد پيش رو، ضرورت دارد از هم اكنون با برنامه ريزي مناسب، زمينه حضور قدرتمند استان در رويداد را فراهم كنيم. مديركل مديريت بحران استانداري گلستان افزود: با توجه به رويكرد تعريف شده براي دومين رويداد، يكي از اولويت هاي اصلي مي بايست شناسايي شركت هاي فناور، مجموعه هاي دانش بنيان و ... مرتبط با مديريت بحران و ترغيب آنان براي حضور در نمايشگاه به نمايندگي از استان باشد.
وي در ادامه سخنانش بر لزوم اطلاع رساني مناسب رويداد در سطح استان، اخذ مصوبه از ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران استان، و ... تاكيد كرد. در بخش ديگري از اين جلسه همكاران اداره كل مديريت بحران استانداري به بيان نكته نظرات خود پرداخته و در ادامه مسئوليت هر يك از همكاران در دومين رويداد مديريت بحران كشور مشخص شد

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : skavian
  • بازدید : 177
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 934

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 247
بازدید دیروز: 329
بازدید ماه:1483
بازدید سال:6840
بازدید کل:8781365