عضویت    ورود
ورود به سایت
» » تغییر زمان برگزاری نمايشگاه و همايش بين المللي ايمني امنيت و مديريت بحران

معاون امور آمادگي و مقابله سازمان مديريت بحران کشور

تغییر زمان برگزاری نمايشگاه و همايش بين المللي ايمني امنيت و مديريت بحران

تغییر زمان برگزاری نمايشگاه و همايش بين المللي ايمني امنيت و مديريت بحران

معاون امور آمادگي و مقابله سازمان مديريت بحران کشور گفت: زمان برگزاری نخستين نمايشگاه و همايش بين المللي ايمني، امنيت و مديريت بحران تغییر یافته و در نیمه دوم اردیبهشت ماه 1394 برگزار می شود.

مرتضی اکبرپور در دومين جلسه هماهنگي پيرامون نخستين نمايشگاه و همايش بين المللي ايمني، امنيت و مديريت بحران با حضور نمايندگان نهاد ها و دستگاه هاي شرکت کننده در مرکز نمايشگاهي شهر آفتاب افزود: پيشنهادات خوبي براي زمان جایگزین برگزاري نمايشگاه دريافت کرديم که در نهايت نيمه دوم ارديبهشت 94 نهايي و مورد تاييد قرار گرفت.

وی ادامه داد: براي اولين بار است که نمايشگاه و همايشي در اين سطح و گستره برگزار مي شود که بيش از 27 ارگان و سازمان و 14 وزارتخانه عضو شوراي عالي مديريت بحران در اين رويداد بزرگ شرکت دارند.

 

اکبرپور گفت: سابقه نشان مي دهد مردم در امر امداد رساني پيشتازند بنابراين بايد هدف اصلي شرکت کنندگان در اين نمايشگاه نشان دادن نقش مردم و حضور پررنگ آنها در مديريت موثر بحران باشد.

 

وي افزود: اين نمايشگاه با سه محور ايمني، امنيت و مديريت بحران طراحي و برنامه ريزي شده است چرا که داشتن امنيت در زمان بروز حوادث طبيعي مقدم بر همه امور است و امنيت از نظر روحي و رواني مهمترين نياز آسيب ديدگان در زمان بحران است.

 

معاون امور آمادگي و مقابله گفت: مقوله ايمني تجهيزات و ماشين الات و هم آمادگي مردم و دولت براي مقابله با حادثه و اثرات آن را شامل مي شود که در تلاشيم با حضور 31 استان و 14 کارگروه تخصصي شوراي هماهنگي مديريت بحران کشور به هم افزايي و هماهنگي در سراسر کشور دست يابيم.

 

در اين جلسه نمايندگان کارگروه ها به ارايه گزارش از اقدامات صورت گرفته پرداخته و به بازديد از امکانات و بخش هاي مختلف مرکز نمايشگاهي شهر آفتاب پرداختند.

 

تصاوير مرتبط


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : حسینی
  • بازدید : 1254
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 185

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 164
بازدید ماه:584
بازدید سال:5941
بازدید کل:8780466