عضویت    ورود
ورود به سایت
» » ثبت دانش و درس آموخته هاي مواجهه با بحران گاز سال 1401


ثبت دانش و درس آموخته هاي مواجهه با بحران گاز سال 1401

 

ثبت دانش و درس آموخته هاي مواجهه با بحران گاز سال 1401
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل مدیریت بحران استان جلسه ثبت دانش و درس آموخته هاي مواجهه با بحران گاز سال 1401 با حضور حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران، مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی مرتبط در محل شرکت گاز استان برگزار شد.
  مدير كل مديريت بحران در اين ارتباط گفت : با نگاه خاص و ويژه به مديريت دانش اعتقاد داريم وقتي بحراني را پشت سر گذاشتيم در مرحله پاسخ به بحران تجربياتي وجود دارد كه ثبت آن مي تواند در آينده و مخاطرات بعدي موثر واقع شود. و يكي از دغدغه هاي ما ثبت درس آموخته ها ناشي از حوادث احتمالي مي باشد  
حاجي زاده خاطر نشان كرد : در حوزه بحران تلاش ما برگزاري مانور با هدف ترسيم شرايط اضطرار و بحراني حوادث و بالا بردن سطح آمادگي می باشد و خود بحران مي تواند شاخصي براي سنجش آمادگي و سنجش آسيب پذيري محسوب شود.
  وي افزود : در راستاي افت فشار گاز بايد ريسك ها را بپذيرم و از نگاه بحران دلايل مختلفي ميتواند وجود داشته باشد با عنايت به آسيب پذيري استان گلستان شركت ملي گاز براي نقاطي كه از آسيب پذيري بالايي برخوردار مي باشد برنامه ريزي داشته و استان بايد به سهم خود بخش مديريت مصرف را مديريت كند.  
ايشان در ادامه مولفه هاي فرهنگ مصرف، هوشمندسازي، بهينه سازي و ... را در مصرف گاز زماني اثربخش دانست كه همكاري و اتحاد بين بخشي وجود داشته باشد و دستگاهها و نهاد ها به وظايف خود عمل كنند.

ثبت دانش و درس آموخته هاي مواجهه با بحران گاز سال 1401


 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : skavian
  • بازدید : 149
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 925

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام باقر (ع) می فرماید : فضيلتى چون جهاد نيست و جهادى چون مبارزه با هواى نفس نيست.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 53
بازدید دیروز: 483
بازدید ماه:1772
بازدید سال:7129
بازدید کل:8781654