عضویت    ورود
ورود به سایت
» » حضور قدرتمند گلستان در جشنواره فرهنگي هنري رويداد مديريت بحران


حضور قدرتمند گلستان در جشنواره فرهنگي هنري رويداد مديريت بحران

 

حضور قدرتمند گلستان در جشنواره فرهنگي هنري رويداد مديريت بحران

 

به گزارش روابط عمومي اداره كل مديريت بحران استان گلستان، حاجي زاده بيان كرد: جشنواره فرهنگي و هنري رويداد با هدف ترويج فرهنگ ايمني در برابر حوادث و سوانح، آموزش شهروندان و گسترش همكاري و تعامل سازمان‌هاي خدمات اضطراري و مديريت بحران سراسر كشور برگزار شد. وي گفت: برگزاري فعاليت‌هاي فرهنگي شامل مسابقه فيلم، عكس، نقاشي، كاريكاتور، برگزاري نمايش خياباني، شعر، خاطرات و مسابقه پيامكي از برنامه‌هاي اين جشنواره است.
حاجي زاده ادامه داد: با توجه به تاكيد استاندار معزز و لزوم حضور قدرتمند استان در رويداد حسب تاكيد دكتر نامي رئيس سازمان، نگاه بر اين بود كه استان در همه بخش های رويداد حضور ويژه اي داشته باشد و در اين راستا اقدامات هر يك از كميته های استانی به صورت خاص و روزانه رصد مي شد.
مدير كل مديريت بحران استانداري گلستان افزود: در قسمت نقاشي جشنواره فرهنگي هنري، با برنامه ريزي صورت گرفته و هماهنگي با ادارات كل مرتبط اعم۶ از آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و ...، بیش از ۴۵۰ نقاشی از سوي كودكان و نوجوانان با موضوع حوادث طبيعي به دبيرخانه استاني واصل شد. همچنين لازم به ذكر است كه از ميان آثار ارسالي ۴۰ اثر برگزيده جهت نمايش در رويداد انتخاب شدند.
حاجي زاده اضافه كرد: در بخش فيلم، انيميشن و مستند نيز هماهنگي هاي لازم با اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و هنرمندان استان انجام گرديد و ده ها فيلم مستند و انيميشن گردآوري شدند كه از ميان آنها ۳۰ اثر جهت نمايش در رويداد انتخاب شدند. همچنین در بخش عکس، پس از هماهنگی های انجام شده با انجمن عکاسان استان و سایر ادارات بیش از ۱۲۰۰ عکس مرتبط با بحران ها گرد آوری شد که در نهایت ۴۰ اثر منتخب به صورت تابلوعکس جهت نمایش در رویداد انتخاب شدند.
مدیرکل مدیریت بحران خاطر نشان کرد: در بخش مسابقه پیامکی نیز اداره کل مدیریت بحران استان گلستان با همکاری شهرداری گرگان و خانه های فرهنگ شهرداری نسبت به برگزاری مسابقه با موضوع مدیریت بحران اقدام کرد.

 

حضور قدرتمند گلستان در جشنواره فرهنگي هنري رويداد مديريت بحران

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : skavian
  • بازدید : 91
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 954

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 76
بازدید دیروز: 283
بازدید ماه:983
بازدید سال:6340
بازدید کل:8780865