عضویت    ورود
ورود به سایت
» » باد شدید باعث سقوط ۶۰ اصله درخت در گلستان شد


باد شدید باعث سقوط ۶۰ اصله درخت در گلستان شد

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدیریت بحران نعمت‌الله حاجی‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: وزش شدید باد در ۲۴ ساعت گذشته باعث شکستن بیش از ۶۰ اصله درخت در مسیرهای ارتباطی استان شد که در نتیجه آن ۱۲ نفر مصدوم شدند. طبق پیش بینی هواشناسی از روز گذشته سامانه کم فشار جوی همراه با وزش باد به نسبت شدید در استان گلستان شروع شد و بیشترین سرعت وزش باد با ۹۰ کیلومتر بر ساعت مربوط به مراوه‌تپه، ۸۶ کیلومتر بر ساعت علی‌آبادکتول، ۷۹ کیلومتر کلاله، ۷۲ کیلومتر مینودشت، ۶۱ کیلومتر گنبدکاووس، ۵۴ کیلومتر گرگان و ۵۰ کیلومتر بندرگز بود.
مدیرکل مدیریت بحران گلستان ادامه داد: وزش باد در این مدت منجر به خسارت به ابنیه، منازل مسکونی، تیرهای برق و انبارهای کشاورزی بعضی نقاط شد و سقوط تعداد زیادی درخت بر روی سیم‌های برق، قطعی چند ساعته برق را در شهرستان‌های مختلف در پی داشت که تا صبح امروز همگی وصل شد.
حاجی زاده افزود: بر اساس آخرین گزارشات در نتیجه وزش باد شدید چهار فقره حریق از نوع کف سوز در ارتفاعات جنگلی رامیان رخ داد که همگی آنها مهار شد. وی گفت: با تلاش نیروهای راهداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان ترافیک مسیر کردکوی - گرگان به دلیل سقوط درخت بر روی خودروها مدیریت شد و هم اینک تردد در تمام مسیرهای ارتباطی استان گلستان به غیر از جاده جنگل گلستان که به دلیل خسارت سیل در خراسان شمالی همچنان بسته است، مشکلی ندارد اما از مردم تقاضا داریم با سرعت ایمن حرکت کنند.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : skavian
  • بازدید : 112
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 943

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 283
بازدید ماه:981
بازدید سال:6338
بازدید کل:8780863