عضویت    ورود
ورود به سایت
» » اعتبارات مديريت بحران حمايتي است

مدير كل مديريت بحران گلستان:

اعتبارات مديريت بحران حمايتي است

اعتبارات مديريت بحران حمايتي است

مدير كل مديريت بحران استان گلستان گفت: اعتبارات حوادثي مديريت بحران حمايتي و به منظور كمك براي اجراي پروژه‎هاي ضروري اين حوزه است.

صادق‎علي مقدم در نشست با فرماندار بندرگز اظهار داشت: انتظار مي‎رود دستگاه‎هاي اجرايي نيز برحسب وظيفه‎مندي خود و ضرورت موضوع نسبت به اجراي طرح‎هاي ضرورتي اقدام كنند.

وي خاطرنشان كرد: اعتبارات مديريت بحران محدود و تاكنون تنها پس از بروز حادثه به استان‎ها اختصاص يافته است.

مقدم با تاكيد بر اهميت جايگاه چرخه پيشگيري و آمادگي در مديريت بحران اذعان داشت: با توجه به موضع‎گيري‎هاي اخير رئيس سازمان مديريت بحران كشور، انتظار داريم اعتبارات مناسبي براي اين چرخه به استان‎ها اختصاص يابد.

ماشين‎آلات در شهرداري‎هاي استان از وضعيت مناسبي برخوردار نيست

وي تصريح كرد: در اين موضوع ترديدي نيست كه مي‎توان با برنامه‎ريزي مناسب و رفع به موقع تهديدهاي طبيعي و پيشگيري اولويت‎دار، ضمن كاهش خطر و خسارات احتمالي، زمينه را براي مديريت بهتر حوادث احتمالي مهيا ساخت.

دبير شوراي هماهنگي مديريت بحران استان گلستان با تاكيد بر وضعيت نامناسب ماشين‎آلات در شهرداري‎هاي استان تصريح كرد: انتظار مي‎رفت طي اين سال‎ها‎ وضعيت ماشين‎آلات شهرداري‎ها نسبت به گذشته تقويت شود اما عملا چنين اتفاقي نيفتاده است.

مقدم ادامه داد: ناوگان ماشين‎آلات شهرداري‎هاي استان نيازمند تقويت و بهسازي است تا بتوان در مديريت شهري به اين امكانات تكيه كرد.

تاكيد بر نظارت مستمر دستگاه‎هاي متولي از حريم رودخانه‎هاي گلستان

وي با اشاره به ماشين‎آلات اداره كل مديريت بحران استان بيان داشت: اين ماشين‎آلات تنها به زمان مقابله با حوادث اختصاص دارد و نگهداري از آن براي مواقع اضطراري از اولويت‎هاي كاري ماست.

مقدم ادامه داد: شهرداري‎هايي كه در استان به موضوع لايروبي و پيشگيري توجه كنند مدنظر حمايت‎هاي مديريت بحران استان قرار خواهند گرفت.

وي با تاكيد بر نظارت مستمر دستگاه‎هاي متولي از حريم رودخانه‎هاي استان متذكر شد: بيشترين مشكل در حوزه سيل‎خيزي و افزايش خسارات سيل در استان، ناشي از دخل و تصرفي است كه در مسيل‎ها و حرايم رودخانه‎اي استان انجام مي‎شود.

وي خاطرنشان كرد: اجراي سياست‎هاي پيشگيرانه، فرهنگ‎سازي و آزادسازي حرايم رودخانه‎ها نيازمند اجراي برنامه‎هاي خاص از طريق دستگاه‎هاي متولي، شهرداري‎ها و دهياري‎هاي استان است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 970
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 49
بازدید ماه:629
بازدید سال:5986
بازدید کل:8780511