عضویت    ورود
ورود به سایت
» » يك مسئول راه و شهرسازي گلستان اعلام كرد: برآورد ۷۲۴ ميليارد ريالي اعتبار مورد نياز براي راه وشهرسازي گلستان


يك مسئول راه و شهرسازي گلستان اعلام كرد: برآورد ۷۲۴ ميليارد ريالي اعتبار مورد نياز براي راه وشهرسازي گلستان

يك مسئول راه و شهرسازي گلستان اعلام كرد: برآورد ۷۲۴ ميليارد ريالي اعتبار مورد نياز براي راه وشهرسازي گلستان

رئيس اداره مديريت بحران و پدافند غيرعامل راه شهرسازي استان گلستان گفت: اين اداره كل براي انجام بهينه وظايف خود در حوادث آتي از جمله كولاك برف نيازمند به اعتباري معادل ۷۲۴ ميليارد ريال است.

حسين محبوبي در جلسه كارگروه حمل و نقل مديريت بحران استان گلستان اظهار داشت: اين بودجه براي تامين و خريد تجهيزاتي از قبيل، بلدوزر D۶۵، گريدر ۶۶۱، گريدر ۱۴G، نمك‎پاش مكانيزه، لودر، باب كت، بيل بكهو و برف‎خور است.

وي خاطرنشان كرد: بخشي از اين اعتبار نيز براي تعمير و تجهيز ۱۰۰ دستگاه ماشين‎آلات موجود و مرمت و توسعه ۱۴ راهدارخانه اين اداره كل است.

فرسودگي و قدمت چندين ساله ماشين‎آلات راه وشهرسازي گلستان

مقدم يادآور شد: فرسودگي و قدمت چندين ساله، اكثر ماشين‎آلات اين اداره كل، آنها را براي مديريت حوادثي همچون حوادث اخير مازندران ناكارآمد ساخته است.

وي اضافه كرد: البته اين موضوع وظايف دستگاهي را از ما ساقط نمي‎كند، اما شايسته است، شرايط و امكانات موجود اين اداره كل به مجموعه مديريتي استان اطلاع‎رساني شود، تا خدي‎ناكرده با حوادث بزرگ‎تر طبيعي در استان غافلگير نشويم.

نماينده اداره كل راه وشهرسازي در كارگروه حمل و نقل استان گلستان با اشاره به وقوع حوادث متعدد طبيعي در استان اذعان داشت: گلستان تقريباً هر ساله شاهد وقوع حوادث و بحران‎هاي مختلف از جمله سيل، برف، يخبنــدان و آتش‎ســوزي است و تجربه نشان داده در مواقع بحران با وجود مشكلات مختلف، همكاري و تعامل مناسبي بين دستگـاه‎هاي عملياتي، اجرايي و امدادي جريان دارد.

 محبوبي ادامه داد: همين موضوع، موجب رفع و يا تقليل خسارات ناشي از بحران‎هاي  پيش‎رو  شده، اما با اين وجود، حجم و زمــان حوادث غيرمترقبه،‌ برنامه‎ريزي و حفظ آمادگي كامل و دائمي را در مراحل آمادگي و مقابله با بحران طلب مي كند.

تهيه بانك ماشين آلات استان براي تامين و هم‎پوشي نارسايي‎هاي موجود

وي با اشاره به تمهيدات استان براي تامين نيازها و تجهيزات مورد نياز در زمان بحران تصريح كرد: تهيه بانك اطلاعاتي تجهيزات و ماشين‎آلات در استان و توسعه سيستـم مانيتورينگ و  نظارت تصويـــري محورهاي استــان به ويژه در محورهاي برفگير و مستعد حادثه، بخشي از تمهيدهاي مورد اشاره است.

محبوبي اذعان داشت: تقويت و توسعه اعتبارات نگهــــداري راه‎ها، تجهيز دهياري‎هاي استان به تجهيزات برفروبي اوليه مانند بيل بكهوي برفروب و تراكتور نمك‎پاش و برگزاري دوره هاي آموزشــي و بازآمـوزي مديريت بحــــران براي مديران و كاركنان دستگاه هاي اجرايي از تمهيدات ديگري است كه مي‎تواند توسط استان مورد توجه قرار گيرد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1094
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 19
بازدید ماه:114
بازدید سال:5471
بازدید کل:8779996