عضویت    ورود
ورود به سایت
» » سیل گلستان/ خسارت به زیر ساخت ها و منازل شهری و روستایی


سیل گلستان/ خسارت به زیر ساخت ها و منازل شهری و روستایی

 

سیل گلستان/ خسارت به زیر ساخت ها و منازل شهری و روستایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل مدیریت بحران مدیرکل مدیریت بحران گلستان در راستای خسارات سیل گلستان گفت: سیلاب روز گذشته شرق استان خسارت جانی نداشت اما به برخی زیرساخت‌ها و منازل شهری و روستایی خسارت وارد شده که کارشناسان در حال بررسی آن هستند.

نعمت‌الله حاجی‌زاده اظهار کرد:  سیلاب از شهرستان رامیان آغاز و در ادامه باعث ریزش کوه در مسیر رامیان- شاهرود (اولنگ) شد که بعد از بازگشایی مسیر، سیلاب‌ به آزادشهر، گالیکش و مینودشت رسید.
وی افزود: در جاده‌های کوهستانی انسداد مسیر را به دلیل سیل و رانش رخ داد و در برخی موارد هم برای پیشگیری از حوادث ثانویه، جلوگیری از ایجاد خطر برای مردم و پیشگیری از خسارت این مسیرها به طور موقت بسته شد
مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: تنها جاده اصلی بسته شده در استان ناشی از سیل، مسیر دسترسی پارک ملی گلستان به سمت خراسان شمالی بود و علاوه بر آن ۲ جاده فرعی در اولنگ و بایلر از کلاله به سمت گنبدکاووس نیز به دلیل شدت آبگرفتی و ورود سیلاب بسته شد.
وی ادامه داد: همچنین ۲۰ خانوار روستای سارجه‌کر گنبدکاووس که خانه آن ها دچار آبگرفتگی شده بود اسکان اضطراری داده شدند تا با فروکش کردن سیلاب، تخلیه آب و چاه‌های فاضلاب این خانه‌ها انجام شود.
مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: آبگرفتگی معابر در سطح بیشتر شهرستان‌های شرق استان گلستان اتفاق افتاد و تمام دستگاه‌های امدادی بر اساس هشدارهای داده شده در آماده باش کامل هستند.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : skavian
  • بازدید : 135
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 937

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 264
بازدید دیروز: 283
بازدید ماه:1171
بازدید سال:6528
بازدید کل:8781053