عضویت    ورود
ورود به سایت
» » ستاد پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گلستان


ستاد پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گلستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران  علی محمد زنگانه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با بیان اهمیت اجرای دقیق و به موقع مصوبات مدیریت بحران در زمان تعیین شده افزود: مصوبات حوزه مدیریت بحران لازم الاجرا بوده و با توجه به جنس مصوبات که با جان و مالی مردم مرتبط بوده مدیران عضو ستاد پیشگیری استانی و شهرستانی ملزم به اجرای آن در زمان مقرر می باشند.

استاندار گلستان گفت : با توجه به تجارب سالهای گذشته و مواجه استان با پدیده سیلاب، ضمن ضرورت لایروبی مستمر رودخانه ها و مجاری آبی، تمهیدات ای لازم برای کنترل و مدیریت مخاطرات از طرف کلیه دستگاههای متولی مدنظر و مورد پیگیری قرار گیرد.

وی ادامه داد: یکی از مباحث مهم در حوزه مدیریت بحران جذب اعتبارات از منابع مختلف بوده و با توجه به ابلاغ اعتبارات بند (م) ماده 28 لازم است مدیران دستگاههای اجرایی با پیگیری مجدانه نسبت به اخذ سهم استانی از منابع ملی اقدام نمایند.

مدیر کل مدیریت بحران استان هم در این جلسه گفت : مشخص کردن محدوده جغرافیاییآتش نشانی ها توسط فرمانداران استان، تشکیل کمیته های فنی چهارگانه درشهرستانها، احداث مخزن برای جمع آوری آبهای سطحی، بهسازی پل قرنجیک ، علاج بخشی خلیج گرگان و استفاده از دکلهای مخابراتی برای نصب دوربینهای منابع طبیعی از مهمترین مصوبات اجرا نشده استان است که باید اجرا شود

حاجی زاده همچنین افزود : باید جلوی رانش و فرو ریختن معدن رضی گرفته شود تا به فاجعه تبدیل نشود


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : skavian
  • بازدید : 232
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 930

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 208
بازدید دیروز: 329
بازدید ماه:1444
بازدید سال:6801
بازدید کل:8781326