عضویت    ورود
ورود به سایت
» » بازدید مدیرکل مدیریت بحران استان از مرکز مدیریت فوریتهای پزشکی استان


بازدید مدیرکل مدیریت بحران استان از مرکز مدیریت فوریتهای پزشکی استان

نشست مدیریت بحران استان با مرکز مدیریت فوریتهای پزشکی استان
مهندس قادری مدیرکل مدیریت بحران استان به اتفاق معاون و مسئول دفتر اداره کل از مجموعه مرکز فوریتهای پزشکی استان بازدید کردند . 
دکتر مقسمی مدیر مرکز فوریتهای پزشکی استان ضمن تشریح برنامه های کاری و تجهیزات موجود دراختیار ، نیازمندیهای اورژانس ( احداث پایگاههای اورژانس ، موتور والانس و ... ) را بیان کردند .
مهندس سیدرضا قادری : از کادر پزشکی و درمانی بویژه مرکز فوریتهای پزشکی که در امر امدادرسانی به حادثه دیدگان از جمله سیل سال گذشته و بیماری کرونا که در حال حاضر نیز با آن درگیر هستیم ، اقدام شایسته داشتند تقدیر و تشکر کردند . 
ایشان افزودند براساس ماده ۱۴ قانون جدید مدیریت بحران وظایف دستگاهها مشخص شده لذا مرکز مذکور، ضمن برگزاری و نشست با دستگاههای همکار ، موارد کاری مرتبط را پیگیری و به مدیریت بحران منعکس نمایند.
مدیرکل مدیریت بحران خواست تا مرکز فوریتهای پزشکی نسبت به استقرار اورژانس و تجهیزات خود در پایگاههای چندمنظوره مدیریت بحران واقع در شهرهای مراوه تپه - کلاله - گالیکش و آق قلا با هماهنگی فرمانداری شهرستان مربوطه اقدام کنند . 
ایشان افزودند : بمنظور اقدام سریع و کارآمد در هر حادثه ای نیازمند تجمیع دستگاههای امدادی در یک مرکز با پراکنش مناسب جغرافیایی در سطح استان می باشد . اورژانس - آتشنشانی - هلال احمر - راهداری - پلیس و نیروی انتظامی ، در مراکز جمعیتی بویژه محورهای ارتباطی (جاده ای ) چنانچه بصورت متمرکز در یک مکان و بصورت واحد مدیریت شوند می توانند در هر حادثه ای قوی تر و در حداقل زمان ممکن اقدام نمایند و خسارات جانی کاهش یابد ، لذا بدنبال این اقدام در سطح استان هستیم . 
 مهندس قادری گفت : قانون جدید مدیریت بحران با اولویت پیشگیرانه بوده و آموزش نیز یکی از ارکان اصلی آن می باشد . دوره های آموزشی امداد و نجات اولیه برای آحاد جامعه ، کارکنان دستگاههای اجرایی و علی الخصوص افراد درگیر در امر مدیریت بحران بسیار ضروریست ، لذا پیگیری خواهد شد این مهم اتفاق افتد و فوریتهای پزشکی همکاری و اقدام لازم را داشته باشد .

بازدید مدیرکل مدیریت بحران استان از مرکز مدیریت فوریتهای پزشکی استان

 

 

 

 

بازدید مدیرکل مدیریت بحران استان از مرکز مدیریت فوریتهای پزشکی استان

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : skavian
  • بازدید : 515
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 708

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 164
بازدید ماه:595
بازدید سال:5952
بازدید کل:8780477