عضویت    ورود
ورود به سایت
» » بیمه اماکن مسکونی تمامی روستاهای گلستان

مدیر کل دفتر روستایی استانداری گلستان خبر داد:

بیمه اماکن مسکونی تمامی روستاهای گلستان

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: با تمهیدات به عمل آمده در سال جاری تمامی اماکن مسکونی روستاهای گلستان در برابر 10 نوع حادثه طبیعی بیمه شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدیریت بحران استان گلستان، قاسم سمیعی  در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان اظهار کرد: تعداد 160 هزار واحد مسکونی روستایی در روستاهای گلستان وجود دارند که قریب به 50 درصد آن غیرمقاوم هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حادثه‎‎خیر بودن استان و در معرض خطرقرار گرفتن واحدهای مسکونی روستایی، با جلسات متعدد با مدیریت بحران گلستان این برنامه به سرانجام رسید تا گلستان در این بخش از توان شرکت بیمه‎ای بهره‎مند شود.

به گفته سمیعی: پوشش بيمه حوادث مي‎تواند بخشي از خسارت‎هاي احتمالی که به منازل مسکوني روستاييان وارد مي شود را جبران کند.

مبلغ بیمه هر واحد مسکونی روستایی گلستان 70000 ریال

وی با اشاره به کیفیت بیمه اماکن مسکونی روستایی اذعان کرد: سالانه برای هر واحد مبلغ 70 هزار ریال اختصاص داده شده که در قبال آن بیمه تا مبلغ 80 میلیون ریال،  تاوان خسارت را خواهد پرداخت.

این مسئول گلستانی ادامه  داد: انتظار می‎رود با انجام این مهم از سوی دفتر روستایی استانداری، این موضوع فرهنگ‎سازی شود و سال‎های آینده خود مردم این مناطق با درک اهمیت بیمه به شکل داوطلبانه برای بیمه واحدهای مسکونی خود اقدام کنند.

سميعي افزود: با این شرکت بیمه «بيمه دي» به مدت يک‎سال يعني تا پايان شهريور سال 94 قرارداد منعقد شده تا همه واحدهاي مسکوني روستاها را تحت پوشش بيمه قرار دهد و‎بیمه‎نامه‎ها براي حوادث ۱۰ گانه مانند سيل، زلزله، آتش سوزي، صاعقه و ... است که به شکل بي‎نام صادر مي‎شود.

بیمه نامه روستایی برای حوادث 10 گانه صادر می‎شود

سمیعی خاطرنشان کرد: هزينه بيمه واحدهاي مسکوني  به شکل کامل از سوي دهياري‎های استان تأمين شده است. 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : حسینی
  • بازدید : 1529
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 141

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 164
بازدید ماه:595
بازدید سال:5952
بازدید کل:8780477