عضویت    ورود
ورود به سایت
» » بارش‎های رگباری ازعصر پنج‎شنبه در گلستان

مدیر کل مدیریت بحران گلستان خبر داد:

بارش‎های رگباری ازعصر پنج‎شنبه در گلستان

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: براساس اطلاعیه و اخطاریه دریافتی از سازمان مدیریت بحران کشور و هواشناسی استان، ار عصر پنج‎شنبه، بارش‎های رگباری در گلستان محتمل است.

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی مدیریت بحران گلستان، صادق‎علی مقدم در گفت‎و‎گویی خبری در گرگان اظهار داشت: بررسی خروجی مدل‎های هواشناسی نشان می‎دهد، این وضعیت توام با رعد و برق، وزش باد و بارندگی تا روز جمعه در استان تداوم خواهد داشت.

کاهش 7 درجه ای دما در گلستان

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات جوی، وقوع آب‎گرفتگی در برخی از معابر عمومی و سیلابی شدن برخی از مسیل ‎ رودخانه‎ها دور از انتظار نیست.

 مقدم یادآور شد: پیامد این وضعیت جوی، نفوذ هوای خنک و مرطوب از عرض‎های شمالی به استان گلستان و  کاهش دما بین چهار تا هفت درجه سلسیوس خواهد بود

وی تصریح کرد: براساس گزارش هواشناسی، تشدید و تقویت جریانات شمالی در روزهای پنج شنبه و جمعه موجب افزایش میزان بارندگی و مواج شدن دریای خزر خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با تاكيد بر آمادگي همه دستگاه‎هاي اجرايي استان براي مواجهه با حوادث احتمالي افزود: اخطاريه‌اي برای اعضاي شوراي هماهنگي مديريت بحران، فرمانداران و شهرداران تابعه استان ارسال شد، تا از آمادگي لازم براي مديريت حوادث احتمالي برخوردار باشند.

آمادگی و تعامل مناسب دستگاههای اجرایی و امدادی در گلستان

مقدم متذکر شد: هماهنگي و تعامل  مناسبي بين دستگاه‎هاي اجرايي و امدادي استان جريان دارد و انتظار مي رود با وجود اين تعامل، مشكلي در اين شرايط احتمالی حادث نشود. ‌

وي تاكيد كرد: كشيك‌هاي مستقر در دستگاه‎هاي عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، آماده پاسخ‎گويي، خدمت‎رسانی به شهروندان  گلستانی و مواجهه با بلایای طبیعی هستند.

 مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به تاثیرات مثبت بارندگی بر رفع خطر حریق از جنگل‎های گلستان خاطرنشان کرد: امیدواریم بارندگی و افزایش رطوبت در استان، مانع از تهدید بیش از پیش جنگل‎های گلستان در زمینه حریق شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه نباریدن باران و تداوم خشکسالی‎ طی ماه‎های اخیر موجب آسیب‎پذیر شدن جنگل‎های استان شده است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : حسینی
  • بازدید : 1326
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 104

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 49
بازدید ماه:634
بازدید سال:5991
بازدید کل:8780516