عضویت    ورود
ورود به سایت
» » برون‌رفت کارگروه‌های تخصصی مدیریت بحران باید طرح‌های عملیاتی باشد

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان:

برون‌رفت کارگروه‌های تخصصی مدیریت بحران باید طرح‌های عملیاتی باشد

معاون اداره کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: نتیجه و برون‌رفت جلسات کارگروه‌های تخصصی مدیریت بحران در استان باید مباحث علمی و طرح‌های عملیاتی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدیریت بحران استان گلستان؛ حمید رضا منتظری امروز در نشست با کارکنان مدیریت بحران استان گلستان اظهار کرد: انتظار ما از کارگروه‌های چهارده‌گانه مدیریت بحران استان، نتایجی است که به شکل طرح و راهکارهای مناسب برای مشکلات استان در حوزه‌های تخصصی تنظیم می‌شود که باید به شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ارائه شود.

منتظری یادآور شد: مباحث مرتبط به حوادث و پدیده‌های طبیعی بسیار اهمیت دارد و ممکن است بی‌توجهی به این موضوع علاوه براختلال در زندگی مردم شرایط نامناسبی را به لحاظ فضای کاری و اجرایی بر استان و حتی کشور حاکم سازد.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درزمینه وظیفه‌مندی مسئولان تصریح کرد: همه ما باید توجه کنیم این وظیفه‌مندی، علاوه بر انجام وظایف، باید هدف اصلی آن پاسخ‌گویی و خدمت به مردم باشد تا بتوان به نتیجه ایده‌آل دست یافت.

 معاون اداره کل مدیریت بحران استان گلستان ادامه داد: کارگروه‌های تخصصی مدیریت بحران به منزله اتاق فکر و تصمیم‌گیری در حوزه‌های کاری مدیریت بحران هستند.

به گفته منتظری: بررسی عملکرد کارگروه‌های تخصصی مدیریت بحران استان در سال جاری  نشان می‌دهد که هنوز برخی از کارگروه‌های تخصصی به لحاظ کاری به استانداردی که از لحاظ قانونی مد نظر این اداره کل است، دست نیافته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هر کارگروه تخصصی باید حداقل هر سه ماه یک‌بار یک جلسه کارگروه تشکیل دهد که برخی از کارگروه‌های استانی به این حد نصاب نرسیده‌اند، این در حالی است که مشکلات بسیاری در حوزه کاری این کارگروه‌ها وجود دارد.

منتظری ادامه داد: پس از جمع‌بندی عملکرد کارگروه‌های تخصصی این آمار و اطلاعات به استاندار به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و کشور منعکس می‌شود، تا در ارزیابی‌های دستگاهی لحاظ شود.

وی با تاکید بر لزوم تلاش بیشتر کارگروه‌های تخصصی درسال پیش‌رو افزود: انتظار داریم در جلسات کارگروه، به معنای واقعی خرد جمعی حاکم شود و مباحث به شکل گروهی مورد بررسی و توجه فرار گیرد.

منتظری همچنین از تلاش مجموعه کارکنان مدیریت بحران استان و دبیران شورای هماهنگی مدیریت بحران در شهرستان‌ها به خاطر زحماتی که درسال گذشته متقبل شدند، تشکر و قدردانی به عمل آورد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : حسینی
  • بازدید : 3419
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 422

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 164
بازدید ماه:600
بازدید سال:5957
بازدید کل:8780482