عضویت    ورود
ورود به سایت
» » بیمه تکیه‎گاهی مطمئن در حوادث است

مدیر کل مدیریت بحران گلستان:

بیمه تکیه‎گاهی مطمئن در حوادث است

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: بیمه مطمئن‎‏ترین مسیر و تکیه گاه برای ایجاد آرامش در جامعه‎ای است که ‎ در معرض حادثه قراردارد.

 "صادق‌‏علی مقدم" صبح امروز در گفت‎‏وگو با  پایگاه اطلاع رسانی مدیریت بحران استان گلستان در گرگان افزود: واگذاری دغدغه مشکلات مالی حوادث به بیمه‏ ‎ها می‎‏تواند بخش مهمی از بار مالی دولت را در این بخش بکاهد و روند معقول‎تری به جبران خسارات در دوان پس از حادثه ببخشد.

به گفته وی:  تجارب چندین ساله موید آن است که جبران خسارت به بخش مردمی همواره با مشکلاتی از قبیل فقدان تطبیق مبالغ تعیین شده در قانون برابر با بلاعوض بخش مردمی یا خسارات واقعی به مردم است.

مقدم  اضافه کرد: فرآیند طولانی تامین اعتبار برای جبران خسارات وارده و در برخی موارد عدم تامین اعتبار لازم برای پرداخت خسارت‎‏ها همواره چالش‎‏های این بخش بوده است.

وی با تاکید بر جایگاه بیمه در جبران خسارت‏‎ها اذعان کرد: بر اساس موارد یاد شده، جبران خسارت از طریق بیمه‎‏ها می‎‏تواند به گونه‎‏ای مشکلات موجود را حل و فصل کند، هر چند تهیه شرح خدمات مناسب برای انعقاد قرارداد با شرکت‎‏های بیمه‎‎‏ای و همچنین قیمت مناسب پوشش بیمه حوادث و مبلغ متناسب با میزان خسارت وارده به آسیب‎دیدگان از اهمیت به سزایی در این بخش برخوردار است.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: همچنین حمایت حاکمیت از بیمه‎شدگان به منظور تحقق تعهدات شرکت‎‏های بیمه‎‏ای برای پرداخت کامل و به موقع خسارت‎‏های تعهد شده می‎‏تواند نقش اساسی در بازسازی اقتصادی و روانی آسیب‎دیدگان ناشی از حوادث طبیعی ایفا کند.

مقدم تاکید کرد: تجارب حوادث مختلف در گذشته نشان داده که بیمه‎‏های حوادثی با شرح خدمات مناسب بهترین گزینه برای جبران خسارت، آسیب‏‎دیدگان بخش‎‏های مختلف مسکونی، تجاری، صنعتی و کشاورزی است.

وی در پایان از برنامه‎ریزی، اداره کل مدیریت بحران استان برای پیگیری موضوع بیمه همگانی شهر و روستا خبر داد.

       


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : حسینی
  • بازدید : 31459
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 321

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 164
بازدید ماه:624
بازدید سال:5981
بازدید کل:8780506