عضویت    ورود
ورود به سایت
» » مانور 8 آذر به دنبال آمادگی بیشتر در برابر تهدید زلزله است/گزارش تصویری

مدیر کل مدیریت بحران گلستان:

مانور 8 آذر به دنبال آمادگی بیشتر در برابر تهدید زلزله است/گزارش تصویری

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: برگزاری مانور زلزله و ايمني در هشت آذر ماه در پی آمادگی هر چه بیشتر فرزندان گلستانی در برابر تهدیدات طبیعی زلزله است.

 صادق علی مقدم در جلسه هماهنگی مانور هشت آذر در استان گلستان اظهار کرد: هدف از اجراي اين مانور در تمامی مدارس سطح استان، افزايش سطح آگاهي دانش‎آموزان درباره زلزله و ايجاد آمادگي آنان براي انجام واكنش‎هاي رفتاری صحيح و سريع در برابر این پدیده طبیعی است . 

 «آیا مدرسه من ایمن است» شعار مانور زلزله و ايمني در 8 آذر ماه

وی با اشاره به هماهنگی مناسب بین دستگاه‎های عملیاتی و امدادی استان برای برگزاری این مانور خاطرنشان کرد: خوشبختانه هماهنگی مناسبی بین دستگاه‎های برگزار کننده مانور از جمله آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‎های امدادی استان وجود دارد که همین موضوع ما را به برگزاری مطلوب این مانور امیدوار می‎سازد.

 مقدم با اشاره به شعار شانزدهمین مانور سراسری زلزله و ايمني در هشت آذر  امسال اذعان کرد: شعار امسال تحت عنوان «آیا مدرسه من ایمن است» طرح شده که به دنبال سوق دادن نگاه‎ کشور به سمت ایمن‎سازی سازه‎ای و غیر سازه‎ای مدارس است.

وی با اشاره به اهمیت ایمن‎سازی در مدارس به عنوان دغدغه مدیریت بحران استان افزود: طی دو سال گذشته، مقاوم‎سازی غیرسازه‎ای مدارس استان به شکل پایلوت در 100 مدرسه گنبد کاووس اجراء شد که با تزریق اعتبار این برنامه تداوم خواهد یافت.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به مصوبات جلسه هماهنگی برگزاری مانور هشت آذر تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد، آموزش و پرورش استان اسامی مدارس منتخب را اعلام کند تا با همکاری جمعیت هلال احمر، آتش‎نشانی و اورژانس 115، برنامه‎های آموزشی و آماده‎سازی مانور به شکل نمادین در این محیط‎های آموزشی انجام پذیرد.

 

مانور 8 آذر به دنبال آمادگی بیشتر در برابر تهدید زلزله است/گزارش تصویری

 

 

 

مانور 8 آذر به دنبال آمادگی بیشتر در برابر تهدید زلزله است/گزارش تصویری

 

 

 

مانور 8 آذر به دنبال آمادگی بیشتر در برابر تهدید زلزله است/گزارش تصویری

 

 

 

مانور 8 آذر به دنبال آمادگی بیشتر در برابر تهدید زلزله است/گزارش تصویری

 

 

 

اطلاع‎رسانی مناسب صدا وسیما از برنامه‎های هفته زلزله و ایمنی در 8 آذر ماه

مقدم یادآور شد: در این جلسه همچنین مقرر شد، صدا وسیمای استان به عنوان رئیس کارگروه آموزش و اطلاع‎رسانی مدیریت بحران، ضمن سهیم بودن در  اطلاع‎رسانی برنامه‎های مانور، پوشش خبری مناسبی در روز برگزاری مانور هشت آذر انجام دهد.

وی ادامه داد: تصمیم گرفته شد، با همکاری دفتر شهری و روستایی در روز اجرای مانور زلزله، دهیاران، شهرداران و اعضای شورا اسلامی در مدارس حضور یابند و فرماندارن نیز ضمن تشکیل کمیته شهرستانی اجرای برنامه هشتم آذر، نسبت به برگزاری مانور راس زمان مقرر، اقدام  کنند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : حسینی
  • بازدید : 1115
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 149

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 159
بازدید دیروز: 307
بازدید ماه:570
بازدید سال:5927
بازدید کل:8780452