عضویت    ورود
ورود به سایت
» » مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان: زلزله های بامداد امروز غرب گلستان خسارتی در پی نداشته است


مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان: زلزله های بامداد امروز غرب گلستان خسارتی در پی نداشته است

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان: زلزله های بامداد امروز  غرب گلستان خسارتی در پی نداشته است

 

مدیر کل اداره کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی، زلزله 4.1  ریشتری بامداد امروز در شهر بندرگز و نوکنده خسارتی در پی نداشته است.
 سیدرضا قادری مدیر کل مدیرت بحران استان اظهار کرد: این زمین‌لرزه راس ساعت 1:28 بامداد امروز شنبه در مقیاس 4.1 درجه ریشتر در  12  کیلومتری شهر بنرگز و 9 کیلومتری شهر نوکنده به وقوع پیوست که البته شدت آن برای شهروندان بندرگز و نوکنده محسوس بوده است.
وی خاطرنشان کرد: این زلزله در عمق 4 کیلومتری زمین و در طول جغرافیایی 53095 شرقی و عرض جغرافیایی 36066 شمالی روی داده است.
قادری با اشاره به سابقه وقوع زلزله‌های متعدد در این استان شمالی افزود:  در سال اخیر ده‌ها زلزله با شدت‌ یک و تیم ریشتر تا بیش از چهار ریشتر استان را تحت تاثیر قرار داد که البته خوشبختانه خسارتی به استان وارد نکرد.
اکثر مناطق گلستان مستعد زلزله است/با آموزش همگانی جامعه را برای مقابله با زلزله آماده کنیم
   
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به زلزله‌خیزی استان اذعان کرد: سوابق تاریخی زلزله در گلستان نشان ‌می‌دهد این منطقه از مناطق مستعد برای وقوع زلزله‎های متعدد است و باید این موضوع را بسیار جدی گرفت.
وی یادآور شد: بهترین راه روبه‌رو شدن با چنین پدیده‌ای در استان، پیش‌بینی راهکارهای مقابله با این پدیده است که از معبر حوزه آموزش و تمرین در  چرخه‌های پیشگیری و مقابله می‌گذرد.
وی تصریح کرد: آماده‌سازی جامعه از طریق برنامه‌های آموزش همگانی می‌تواند، ضمن ایمن‌سازی جامعه انسانی شرایط بهتری برای مواجهه آنان با چنین پدیده‌ای مهیب و مخرب مهیا سازد.  
قادری اضافه کرد: باید ضمن حفظ دغدغه و آمادگی لازم، بیش از گذشته به موضوع پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث احتمالی ناشی از زلزله توجه و به شکل جدی و عملی، تدابیری را اتخاذ کرد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin3
  • بازدید : 516
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 635

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهای بهشت لا اله الا الله است.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 162
بازدید دیروز: 307
بازدید ماه:573
بازدید سال:5930
بازدید کل:8780455