عضویت    ورود
ورود به سایت
» » تاکنون برای 5277 پرونده در بانک ها عقد قرارداد شده است


تاکنون برای 5277 پرونده در بانک ها عقد قرارداد شده است

 

استاندار گلستان با بیان اینکه روند معرفی پرونده آسیب دیدگان به بانک ها و روند عقد قرارداد در استان گلستان بهتر از دیگر استان های آسیب دیده از سیلاب است، اظهار کرد: تا کنون از مجموع پرونده های معرفی شده به بانک ها برای 5277 پرونده بازسازی و نوسازی عقد قرارداد صورت گرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس عصر امروز سه شنبه 11 تیر در یازدهمین جلسه ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده استان گلستان، تصریح کرد: مردم انتظاراتی دارند و در این راستا باید روند عقد قرارداد ها و بازسازی ها با سرعت بیشتری انجام شود و همه ی دستگاه ها تلاش کنند در مسیر رفع مشکلات مردم تلاش نمایند.
وی افزود: فرصت تابستان در روند بازسازی فرصت مغتنمی است و باید تلاش کنیم قبل از شروع فصل سرما روند بازسازی منازل تخریبی را به سرانجام مناسبی برسانیم.
وی یادآور شد: بر اساس مصوبه هیات دولت در مجموع برای احداث ، تعمیر و معیشت منازل آسیب دیدگان 462 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اختصاص یافته و همچنین رقم 133 میلیارد تومان نیز بصورت بلاعوض برای احداث ، تعمیر و معیشت این خانواده ها در نظر گرفته شده است.
استاندار گلستان با بیان اینکه ممکن است برخی مردم برای اخذ پروانه مراجعه نکنند، گفت: باید فرماندار، شورای شهر و شهردار در شهرهای گمیشان و آق قلا مردم را ترغیب به احداث دوباره واحد مسکونی تخریبی شان نمایند.
دکتر حق شناس با اشاره به اینکه واحدهای آسیب دیده مددجویان بهزیستی خاطر نشان کرد: 486 واحد احداثی و 776 واحد تعمیری به مددجویان بهزیستی تعلق دارد و حداقل متراژ بنا را برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد 40 متر مقرر گردید تا بتوانند با کمک های مختلف سرپناهی داشته باشند.
لازم به ذکر است در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت خود ارائه کردند.
 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin3
  • بازدید : 231
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 627

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:1461
بازدید سال:1461
بازدید کل:8775986