عضویت    ورود
ورود به سایت
» » وقوع رانش در جاده توسکاچال به دوزین خسارت جانی نداشت/ برق دوزین و روستاهای اطراف وصل شد


وقوع رانش در جاده توسکاچال به دوزین خسارت جانی نداشت/ برق دوزین و روستاهای اطراف وصل شد

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان از وقوع رانش در مسیر جاده توسکاچال به شهر دوزین (محدوده صفی آباد قدیم) در شهرستان مینودشت خبر داد و اظهار کرد : این رانش موجب ریزش کوه و محدودیت راه ارتباطی به شهر دوزین از این مسیر شده است اما تردد از مسیر ارتباطی اصلی شهر دوزین، تنگه چهل چای بطور عادی در جریان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، مجتبی جمالی تصریح کرد: هماهنگی دستگاههای عملیاتی طی نشست اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان به ریاست فرماندار صورت گرفت و هماهنگی ها و پیگیریهای اجرایی شهرستانی و استانی کماکان در حال انجام است. 
وی افزود: بدلیل آسیب به خط انتقال گاز منطقه ، گاز شهر دوزین و 21 روستای منطقه قطع شده است که البته از ساعات اولیه حادثه ، عوامل شرکت گاز با همکاری سایر دستگاههای اجرائی مشغول انجام عملیات خاکبرداری و اقدامات لازم برای شناسائی و ترمیم محل شکستگی با ملاحظه الزامات ایمنی و برقراری مجدد خدمات گاز هستند.
مدیر کل مدیریت بحران استان یادآور شد: برق شهر دوزین و حدود یازده روستای منطقه نیز قطع گردیده بود که با تلاش و پیگیری عوامل شرکت توزیع نیروی برق ، برق مناطق مذکور از ساعاتی قبل برقرار شده است .
وی همچنین در خصوص وضعیت آب منطقه گفت: آب شرب روستاهای صفی آباد جدید و توسکاچال نیز ساعاتی پس از قطع ناشی از حادثه ، مجدداً برقرار گردیده است.
لازم بذکر است به گفته جمالی حادثه مذکور خارج از منطقه مسکونی بوده و آسیب و صدمات جانی جاده ای نیز نداشته است و روستای صفی آباد (قدیم) نیز از روستاهای طرح کوچ بوده که قبلا به روستای صفی آباد جدید جابجا شده است .

منبع خبر :  www.golestanp.ir
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin3
  • بازدید : 537
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 616

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 15
بازدید ماه:54
بازدید سال:5411
بازدید کل:8779936