عضویت    ورود
ورود به سایت
» » هماهنگی‌ بین دستگاه‌ها در زمان بحران یک ضرورت انکارناپذیر است/ برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران آق‌قلا با حضور مدیرکل مدیریت بحران گلستان

جمالی:

هماهنگی‌ بین دستگاه‌ها در زمان بحران یک ضرورت انکارناپذیر است/ برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران آق‌قلا با حضور مدیرکل مدیریت بحران گلستان


 مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان در این جلسه بر پیشگیری و آمادگی دستگاه‌های اجرایی و مردم در زمان حوادث غیرمترقبه تاکید کرد و گفت: هر چه این آمادگی‌ها در سطح ادارات زیاد باشد خسارات احتمالی به مردم کاهش می‌بابد.

 

 

مجتبی جمالی بر تلاش دستگاه‌ها اجرایی استان برای افزایش آگاهی جامعه در زمان بحرانی تاکید کرد و افزود: باید ضمن ترویج بیمه همگانی در سطح شهر و روستاهای استان، فرهنگ بیمه کردن منازل، اراضی کشاورزی و واحدهای تجاری و صنعتی برای جبران خسارات احتمالی را در جامعه گسترش دهیم.

 

هماهنگی‌ بین دستگاه‌ها در زمان بحران یک ضرورت انکارناپذیر است

 

 

وی ایجاد هماهنگی‌ بین دستگاه‌های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بجران در زمان حوادث را یک ضرورت انکارناپذیر خواند و خاطرنشان کرد: ایجاد هماهنگی بین ادارات در شرایط بحرانی باعث می‌شود که روند خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان احتمالی سرعت ببخشد.

 

 

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: باید شرایطی ایجاد شود که قبل از شروع حوادث، دستگاه‌های مرتبط با بحران با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی، هشدارهای لازم به مردم برای افزایش سطح آمادگی‌ها ارائه دهند.

 

 

جمالی در این جلسه با تاکید بر جدیت مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی، فراگیری بیمه همگانی قبل از حادثه، خواستار ایجاد بانک اطلاعات از امکانات لجستیکی موجود در سطح شهرستان برای بکارگیری در شرایط بحرانی و همچنین رفع اشکالات احتمالی ارتباطی مانند ارتباط بی‌سیمی در زمان حوادث شد.


 
فرماندار آق‌قلا در ابتدای این جلسه از هماهنگی و تعامل دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان عضو ستاد مدیریت بحران و حضور به موقع در طوفان اخیر ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی که منجر به وارد آمدن خسارت به چندین روستای بخش مرکزی و وشمگیر شد،تشکر و قدردانی به عمل آورد.
 
 
امانگلدی ضمیر شناسائی نقاط مقاوم‌سازی شده واحدهای مسکونی در روستاها،بافت‌های فرسوده،حاشیه‌نشینی شهرها، مخازن آب شرب شهری و روستائی، ذخیره‌سازی سیلوها و واحدهای پرورش دام و طیور را از ضروریات تدوین نقشه جامع خطرپذیری شهرستان عنوان کرد.
 
 
ضمیر با بیان اینکه مقابله با بلایای طبیعی مستلزم فرهنگ‌سازی است، تصریح کرد: شهرستان آق‌قلا با بلایای طبیعی همچون زلزله و طوفان نسبت به سایر حوادث، بیشترین خسارت را متحمل می‌شود و پیشگیری و آمادگی مقابله با این موارد مستلزم جلب مشارکت مردم،آموزش همگانی و برگزاری دوره‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی در این زمینه‌ها است.
 
 
 

هماهنگی‌ بین دستگاه‌ها در زمان بحران یک ضرورت انکارناپذیر است/ برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران آق‌قلا با حضور مدیرکل مدیریت بحران گلستان

 

هماهنگی‌ بین دستگاه‌ها در زمان بحران یک ضرورت انکارناپذیر است/ برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران آق‌قلا با حضور مدیرکل مدیریت بحران گلستان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin3
  • بازدید : 345
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 505

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:1461
بازدید سال:1461
بازدید کل:8775986