عضویت    ورود
ورود به سایت
» برگزاری جلسه پایانی دوره آموزشی مدیریت ستادی بحران در گرگان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان خبر داد:

برگزاری جلسه پایانی دوره آموزشی مدیریت ستادی بحران در گرگان

برگزاری جلسه پایانی دوره آموزشی مدیریت ستادی بحران در گرگان

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار گلستان گفت: برنامه آموزش ستادی مدیریت بحران فردا با برگزاری جلسه پایانی در محل سالن جلسات شرکت گاز استان خاتمه می‎یابد.

رضا مروتی صبح امروز در گفت‎وگو با پایگاه اطلاع‎رسانی مدیریت بحران  در گرگان اظهار کرد: جلسه روز سه‎شنبه پازل نهایی دوره آموزشی مدیریت بحران در رامسر مازندران است که با تکمیل سناریوی سوم نهایی می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی از اوایل هفته گذشته تا چهارشنبه در شهر رامسر مازندران و در اردوگاه شهدای هفت تیر برگزار و تنها مرحله پایانی آن باقی مانده بود که در جلسه سه‎شنبه، با حضور مدیران شرکت کننده دوره، موارد خواسته شده تکمیل می‎شود.

مروتی با اشاره به مباحث طرح شده در این دوره تخصصی و کاربردی افزود: طبق برنامه، مباحث تئوری شامل ماهیت‎شناسی مدیریت بحران، مدیریت انتظامی، جست‎وجو و نجات، افکارعمومی در مدیریت بحران، برنامه ملی آمادگی حوزه سلامت و وظایف کارگروه حمل و نقل در مدیریت بحران در این دوره تخصصی تدریس شد.

وی یادآور شد: اساتید دوره علاوه بر ارائه مباحث در نشست کلی استان‎های مدعو، به طور اختصاصی نیز در نشست کاری استان‎ها از جمله گلستان شرکت کرده و موضوعات علمی را ارائه کردند.

قائم مقام شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با اشاره به رویکرد مطلوب گلستانی‎ها در این دوره آموزشی بیان کرد: حضور به موقع و منظم در جلسات آموزشی، پاسخ به کارخواست‎های ارائه شده در قالب کار گروهی و ارائه بهترین پاسخ‎ها براساس همفکری و تجربیات، از جمله نکات قابل توجه عملکرد گلستانی‎ها بوده است.

مروتی تصریح کرد: این موضوع مورد توجه مجریان و برگزارکنندگان دوره نیز قرار گرفت که امیدواریم با تکمیل سناریوی نهایی بتوان در جلسه پیش‎رو شرایط مطلوب دوره را تداوم بخشید.

 وی با تاکید بر حضور مدیران استان در جلسه پایانی آموزش مدیریت بحران استان افزود: ضمن تشکر از مدیران مدعو انتظار می‎رود تا با حضور فعال خود در جلسه پایانی، این برنامه آموزشی را به پایان ارزشمندی منتهی سازند.

مروتی با اشاره به تکمیل کارخواست روز سوم یادآوزر دش: در سناریوی نهایی که برای اعضای شرکت کننده در جلسه ارسال شد، مباحثی همچون آواربرداری، انسداد معابر اصلی درزمان زلزله، آسیب پذیری شریان‎های حیاتی و اختلال در سیستم‎های حیاتی طرح شده است.

وی ادامه داد: اعضای حاضر در جلسه با همفکری یکدیگر سوالات طرح شده را در قالب کارخواست‎های ارائه شده تکمیل کرده و سپس با تهیه یه پاورپوینت آن را برای ارائه به کشور مهیا می‎کنند.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار گلستان با اشاره به حضور نیافتن برخی از مدیران استان در این دوره آموزشی در رامسر افزود: از این دستگاه‎ها با توجه به تاکید استاندار به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و نامه وزیر کشور به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور، عدم حضور انتظار نمی‎رفت.

مروتی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی برای تمامی مدیران استان یک درس مهم و کاربردی بود و مطمئنا اثرات مثبت آن در فرآیند مدیریت بحران بیش از پیش متجلی خواهد شد.

وی در پایان از مدیریت بحران استان و تمامی مدیران استانی شرکت کننده در این دوره آموزشی تشکر و قدردانی کرد و تاکید کرد: این حضور موثر و فعالانه را به فال نیک می‎گیریم و اعتقاد داریم که این دوره علاوه بر اثرات بسیار مثبت بر شناخت دستگاه‎ها از مدیریت بحران و جایگاه آن، می‎تواند در همدلی، همکاری و تعامل بین دستگاهی در چرخه مدیریت بحران استان بسیار موثر و کارآمد باشد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : حسینی
  • بازدید : 43940
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 378

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 307
بازدید دیروز: 19
بازدید ماه:411
بازدید سال:5768
بازدید کل:8780293