عضویت    ورود
ورود به سایت
» 269 مصوبه حاصل عملکرد کارگروه‎های تخصصی مدیریت بحران گلستان

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان خبر داد:

269 مصوبه حاصل عملکرد کارگروه‎های تخصصی مدیریت بحران گلستان

269 مصوبه حاصل عملکرد کارگروه‎های تخصصی مدیریت بحران گلستان

معاون اداره کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: برون رفت عملکرد کارگروه‎های تخصصی استان طی سال گذشته 269 مورد مصوبه بوده است.

حمید رضا منتظری ظهر امروز در گفت‎وگو با پایگاه اطلاع رسانی مدیریت بحران گلستاندر گرگان اظهارکرد: طی بازه زمانی یاد شده، 60 جلسه توسط 15 کارگروه تخصصی مدیریت بحران استان برگزارشد که سهم برخی از کارگروه‎ها یک تا دو جلسه بوده است.

وی با اشاره به بیشترین تعداد جلسات کارگروه‎های تخصصی درسال گذشته اذعان کرد: طی این مدت، کارگروه خشکسالی و سرمازدگی با هشت جلسه، کارگروه‎های حمل و نقل و ارتباطات و فن‎آوری با شش جلسه و کارگروه‎های امداد و نجات  و سیل و مخاطرات دریایی با پنج جلسه عنوان فعال‎ترین کارگروه‎های استان را ازآن خود ساختند.

منتظری ادامه داد: کارگروه های استانی در سال گذشته به لحاظ کیفی نیز از رشد بهتری نسبت به سال گذشته برخوردار بوده‎اند اما هنوز با عملکرد مطلوباین کارگروه‎ها فاصله داریم .

*نشست‎اختصاصی مدیر کل مدیریت بحران با روسای تخصصی کارگروه‎های مدیریت بحران گلستان

وی با اشاره به برنامه نشست اختصاصی با روسای کارگروه در سال جاری افزود: مدیر کل مدیریت بحران استان به همراه مشاور استاندار گلستان، تاکنون دو دیدار اختصاصی را با روسای کارگروه‎های تخصصی مدیریت بحران برگزارکرده‎اند که برآیند این نشست‎ها در آینده کاری این کارگروه‎ها لحاظ می‎شود.

معاون اداره کل مدیریت بحران استان گلستان افزود: این نشست‎های کاری تاکنون با دو کارگروه آموزش و اطلاع‎رسانی و کارگروه مخاطرات زیست‎محیطی انجام گرفته که نتایج مثبتی نیز به همراه داشته است.

منتظری ادامه داد: اگر چه تاکنون پیشرفت‎هایی در حوزه عملکردی کارگروه‎های تخصصی مدیریت بحران داشته‎ایم اما هنوز عملکرد برخی از کارگروه‎های تخصصی مدیریت بحران رضایت‎بخش نیست و برای رسیدن به مطلوب فاصله داریم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم،با افزایش نشست‎های کاری و برنامه‎محور شدن کارگروه‎ها، این اتاق فکر مدیریت بحران به سمت اثربخشی بهتر و بیشتر رهنمون شود.

منتظری ابراز امیدواری کرد جلسات کارگروه‎های تخصصی مدیریت بحران استان به سمت کیفی‎تر شدن حرکت کند تا بتوان با نتایج حاصل از آن دغدغه‎های این حوزه حساس را بهتر مدیریت کرد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : حسینی
  • بازدید : 54803
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 363

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:1473
بازدید سال:1473
بازدید کل:8775998