عضویت    ورود
ورود به سایت
» مسئولیت‎پذیری در جامعه باید تقویت شود

مدیر کل صدا و سیمای گلستان:

مسئولیت‎پذیری در جامعه باید تقویت شود

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان گفت: مسئولیت‎پذیری در جامعه باید به عنوان یک فرهنگ تقویت شود تا بتوان فردای بهتری برای این استان شمالی ترسیم کرد.

 بهرام عبدالحسینی صبح امروز در نشست با مدیر کل مدیریت بحران و مشاوران استاندار گلستان در محل صدا و سیمای استان اظهار کرد: تک تک افراد جامعه به نوبه خود در مشکلاتی که ممکن است روی دهد، سهیم هستند و باید با پذیرش این نقش و مسئولیت‎پذیری برای مرتفع ساختن آن تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموعه صدا وسیمای استان نیز با نگاهی منصفانه به دنبال طرح مشکلات موجود برای حل آن هستیم و سعی کرده‎ایم در برنامه‎هایی همچون «ناترینگ» هم به کارهای خوب و تاثیرگذار بپردازیم و هم اگر نقصی بود طرح کنیم تا گستره این نقص، مشکلات بیشتری ایجاد نکند.

عبدالحسینی با اشاره به عملکرد کارگروه آموزش و اطلاع‎رسانی مدیریت بحران استان اذعان کرد: جهت‎گیری این کارگروه تخصصی آموزش، اطلاع‎رسانی و فرهنگ‎سازی است و تلاش خواهیم کرد تا در سال پیش‎رو نیز با این نگاه برنامه‎های مرتبط با کارگروه یاد شده محقق شود.

وی ادامه داد: تاکنون نیروهای خبری و تولیدی صدا وسیما، برای پیشبرد برنامه‎های مرتبط با حوزه کاری، به ویژه در زمان حوادث تلاش خود را به کار برده‎اند و حتی برنامه‎هایی نیز در اوقاتی غیراز حوادث با همراهی مدیریت بحران استان تولید شده که این روند همچنان ادامه خواهند یافت.

*نگاه ویژه صدا وسیمای گلستان به موضوع آموزش و فرهنگ

رئیس کارگروه آموزش و اطلاع‎رسانی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به مشکلات اعتباری صدا و سیما برای پیشبرد برنامه‎های فرهنگی و آموزشی این کارگروه اذعان کرد: از مجموعه مدیریت بحران استان انتظار می‎رود، این مجموعه استانی را دریابد تا بتواند این رسانه استانی بیش از پیش در افزایش آگاهی جامعه در این عرصه تاثیرگذار باشد.

عبدالحسینی تصریح کرد: مطمئنا صدا وسیمای استان با توجه به اهمیت موضوع و نگاه ویژه به موضوع آموزش و پیشگیری برای پیشبرد امور چند برابر اعتبار اختصاصی تلاش خواهد کرد.

وی با تاکید بر نقش آگاهی در جامعه یادآور شد: افزایش آگاهی به ویژه در حوزه مدیریت بلایای طبیعی به مردم موجب خواهد شد تا جامعه احساس امنیت بیشتری داشته باشد و مشارکت مردمی نیز در این عرصه افزایش یابد.

عبدالحسینی اضافه کرد: تاکنون بسیاری از برنامه‎های این رسانه ملی در استان با رویکرد القای مسئولیت‎پذیری در حوزه‎های ساخت و ساز، توجه به حفظ منابع طبیعی و غیره در استان بوده است.

وی تاکید کرد: این مسئولیت‎پذیری تنها متوجه مدیران نیست، بلکه متوجه همه شهروندانی است که در جامعه زندگی می‎کنند و باید توجه داشته باشیم که کار خود را به درستی انجام دهیم و در صورت اشتباه پاسخگو باشیم.  


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : حسینی
  • بازدید : 13246
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 347

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 164
بازدید ماه:578
بازدید سال:5935
بازدید کل:8780460