عضویت    ورود
ورود به سایت
» » نیروی انتظامی بازوی اجرایی مدیریت بحران است

مدیر کل مدیریت بحران گلستان:

نیروی انتظامی بازوی اجرایی مدیریت بحران است

نیروی انتظامی بازوی اجرایی مدیریت بحران است

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: نیروی انتظامی بازوی اجرایی کارگروه امنیت مدیریت بحران استان در عرصه پیشگیری و مقابله است.

صادق‎علی مقدم صبح امروز در گفت‎وگو با پایگاه اطلاع‎رسانی مدیریت بحران استان گلستان اظهار کرد: با توجه به این نقش حیاتی، تعیین جایگاه ویژه برای ایفای نقش این ارگان مهم در سناریوهای مانور زلزله، سیل و دیگر حوادث قهری در استان امری متحمل و ضروری است.

وی با تقدیر از فرماندهی نیروی انتظامی استان و مجموعه تحت فرماندهی این نیرو اذعان کرد: تعامل و هماهنگی مناسبی بین مدیریت بحران استان و نیروی انتظامی وجود دارد که امید است این رشته محکم بیش از گذشته مستحکم شود.

مقدم ادامه داد: حضور به موقع این نیرودر عرصه مدیریت حادثه و  انتقال هشدارهای لازم به مردم مانع از هزینه‌های جبران‎ناپذیری بوده که هر آن ممکن است، استان را دچار بحران سازد.

وی با اشاره به حادثه‎‎های طبیعی سال‎های اخیر در استان، به ویژه سیل "دهنه محمد آباد" در حوزه مدیریت فرمانداری علی آباد کتول افزود: با وجود وسعت حادثه به واسطه حضور و تعامل  به موقع و ایفای نقش موثر نیروی انتظامی، هیچ تلفات انسانی نداشتیم.  

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: اعمال محدودیت‎های ترافیکی برای حفظ جان شهروندان و همچنین ایجاد امنیت برای جلوگیری از چپاول غارتگران در زمان وقوع حوادث، از جمله نقش‎آفرینی‎های مهم این عضو شورای هماهنگی مدیرت بحران استان بوده است

مقدم افزود:  حضور نیروی انتظامی در مبادی خطر و جلوگیری از ورود مسافران و شهروندان به عرصه خطر، در زمان وقوع دیگر حوادث طبیعی همچون بارش برف سهمگین و کولاک، موجب شده تا از وقوع فاجعه انسانی جلوگیری شود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : حسینی
  • بازدید : 63604
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 294

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام باقر (ع) می فرماید : فضيلتى چون جهاد نيست و جهادى چون مبارزه با هواى نفس نيست.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 15
بازدید ماه:54
بازدید سال:5411
بازدید کل:8779936