عضویت    ورود
ورود به سایت
» » اخطاریه جوی برای دستگاههای عملیاتی گلستان

مدیریت بحران گلستان صادر گرد:

اخطاریه جوی برای دستگاههای عملیاتی گلستان

اخطاریه جوی برای دستگاههای عملیاتی گلستان

در پی هشدار هواشناسی گلستان، اداره کل مدیریت بحران استان گلستان طی اخطاریه‎ای بر آمادگی دستگاه‎های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تاکید کرد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی مدیریت بحران گلستان، در این اخطاریه که به امضای صادق‎علی مقدم مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان صادر شده، آمده است: پیرو اخطاریه ارسالی هواشناسی استان، با توجه به پیش‎بینی بارش‎های رگباری و احتمال بروز سیل و طغیان رودخانه‎های محلی و سیلابی شدن مسیل‎ها و اختلال تردد در جاده‎های کوهستانی استان، طی امروز سه‎شنبه مورخه 10/6/1394 و فردا چهارشنبه مورخه 11/6/1394، توصیه می‎شود، ضمن احتیاط تردد در جاده های کوهستانی از توقف در حاشیه و بستر رودخانه‎ها خودداری شود.

در ادامه این نامه از تمامی دستگاههای عملیاتی و پشتیبانی این استان شمالی خواسته شده است، ضمن آماده باش، تمهیدات لازم را برای مواجهه با سیلاب‎های احتمالی در دستور کار خود قرار دهند.

اداره کل هواشناسی استان گلستان روز گذشته طی اطلاعیه‎ و اخطاریه‎ای اعلام کرد، بر اساس نقشه‎های پیش‎یابی هواشناسی، رادار و تصاویر ماهواره‎ای از امروز سه‎شنبه ، وقوع بارش‎های رگباری توام با رعدوبرق که منجر به سیلاب می‎شود به ویژه در مناطق شرقی استان بالا است. 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : حسینی
  • بازدید : 46251
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 285

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 15
بازدید ماه:1
بازدید سال:5358
بازدید کل:8779883