عضویت    ورود
ورود به سایت
» » افق نگاه دستگاه‎های اجرایی در مسیر پیش‎بینی بحران‎‎ها باشد


افق نگاه دستگاه‎های اجرایی در مسیر پیش‎بینی بحران‎‎ها باشد

افق نگاه دستگاه‎های اجرایی در مسیر پیش‎بینی بحران‎‎ها باشد

فرماندار شهرستان آق‎قلا گفت: دستگاه‎های اجرایی شهرستان باید افق نگاهشان را به سمت پیش‎بینی بحران‎های ناشی از بلایای طبیعی سوق دهند.

الیاس هیوه‎چی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان آق‎قلا اظهار کرد: این نگاه مدیریتی باید مبتنی بر وضعیت موجود و امکاناتی باشد که وجود دارد.

ی با انتقاد از نگاه هزینه‎ای در برخی از مدیریت‎ها افزود: این نوع نگاه آفتی است که متاسفانه بخشی از نگاه‎های مدیریتی را به خود مبتلا کرده در حالی که هر مدیری باید در حوزه کاری خود، با توجه به تجربیات و امکانات موجود، بسیاری از امور را به پیش ببرد.

 

* تعداد مشترکان با مصرف آب همخوانی ندارد

 

هیوه‎چی ادامه داد: انتظار می‎رود مدیران شهرستان در حوزه کاری خود، نگاه تخصصی را عمیق‎تر کنند و ضمن بهر‎ه‎برداری مناسب از توانمندی شهرستان انتظارات خود را از دستگاه استانی مطالبه کنند.

 

وی با اشاره به کمبود آب در شهرستان تصریح کرد: مهم‎ترین راهکار برای کاهش تنش آبی در شهرستان صرفه‎جویی و فرهنگ‎سازی است.

 

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان آق‎قلا یادآور شد: متاسفانه در شهرهای نیز یک ‎سری مصارفی وجود دارد که تعداد مشترکان با مصرف آب همخوانی ندارد.

 

هیوه‎چی ادامه داد: حتی مواردی وجود دارد که شالیزار را با آب روستایی تغذیه می‎کنند که این موضوع باید سریعا مورد پیگیری دستگاه متولی قرار گیرد.

 

* تاکید بر پیگیری احداث ایستگاه آتش‎نشانی در سه راهی «بدراق ملا»

 

وی با اشاره به وقوع آتش‎سوزی‎های اخیر در مزارع کشاورزی محدوده شرق شهرستان و با توجه به مکان استقرار فعلی واحدهای آتش نشانی، بر لزوم پیگیری احداث ایستگاه آتش‎نشانی در سه راهی «بدراق ملا» تأکید کرد.

 

هیوه‎چی، در پایان ضمن قدردانی از اقدامات دستگاه‎های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان، خواستار لزوم پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران‎های احتمالی با تقویت و آماده به کار بودن تجهیزات و امکانات دستگاه‎های اجرایی وظیفه‎مند شهرستان شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : حسینی
  • بازدید : 113352
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 263

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 117
بازدید دیروز: 307
بازدید ماه:528
بازدید سال:5885
بازدید کل:8780410