عضویت    ورود
ورود به سایت
» » از امروز دوشنبه گلستان 6 درجه خنک‎تر می‎شود

مدیرکل هواشناسی گلستان:

از امروز دوشنبه گلستان 6 درجه خنک‎تر می‎شود

مدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: از امروز دوشنبه 11 خرداد به تدریج و به صورت موقت تغییر جریانات را در سطح زمین داریم، به طوری که در گرم‌ترین ساعت پنج تا شش درجه دمای هوا کاهش می‌یابد.

سیدمحمدرضا رضوی صبح امروز در گفت‎وگویی خبری در گرگان اظهار کرد: گرمای هوا در گلستان به واسطه استقرار الگوی تابستانه به وجود آمده که چند روزی است در این استان حاکمیت دارد.

وی تصریح کرد: روز شنبه دمای هوا در گلستان به اوج خود رسید و در گرم‌ترین ساعت گنبدکاووس با 47 درجه گرم‌ترین شهر استان بود، گرگان و اینچه‎برون گرمای 46 درجه را تجربه کردند.

 

عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان افزود: سایر شهرهای گلستان دمای هوای بین 43 تا 44 درجه داشتند، فقط دمای مراوه‎تپه در گرم‌ترین ساعت به 41 درجه رسید.

 

رضوی بیان داشت:  شرایط جوی دیروز مانند چند روز گذشته بود، البته با کمی انحراف ممکن است یک درجه  گرم‌تر یا خنک‎تر شده باشد.

 

وی گفت: برای صبح امروز،دوشنبه به تدریج و به صورت موقت تغییر جریانات را در سطح زمین داریم، کمی هوای خنک و مرطوب به واسطه نفوذ دامنه پرفشار به استان منطقه ما را فرامی‎گیرد و باعث می‎شود هم‎استانی‎ها روز نسبتا خنک‎تری را تجربه کنند به طوری که در گرم‌ترین ساعت پنج تا شش درجه دمای هوا خنک‎تر می‎شود.

 

مدیرکل هواشناسی استان گلستان اظهار کرد: از روز سه‎شنبه تا اواخر هفته الگوی تابستانه در سطح استان برقرار است ولی بعید به نظر می‎رسد که دمای هوای استان گلستان به مرز 45 درجه برسد.

 

رضوی بیان داشت: به لحاظ بارش فقط بعد از ظهر و شب طی امروز و فردا در ارتفاعات جنوب غرب استان گلستان احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده وجود دارد.

 

وی گفت: دیروز در خنک‎ترین ساعت صبح شهرستان‎های گرگان و کلاله با 22 درجه سانتی‌گراد خنک‎ترین شهرهای گلستان بودند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : حسینی
  • بازدید : 931
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 233

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 15
بازدید ماه:54
بازدید سال:5411
بازدید کل:8779936