عضویت    ورود
ورود به سایت
» » اطلاع‎رساني نادرست در فرآيند مديريت بحران خلل ايجاد مي‎كند.

مدير كل صدا وسيماي مركز گلستان:

اطلاع‎رساني نادرست در فرآيند مديريت بحران خلل ايجاد مي‎كند.

اطلاع‎رساني نادرست در فرآيند مديريت بحران خلل ايجاد مي‎كند.

مدير كل صدا و سيما مركز گلستان گفت: اطلاع‎رساني نادرست و ناقص از بحران‎ها در فرآيند مديريت آن خلل ايجاد كرده و حتي ممكن است آن را به يك بحران آسيب‎زاي ديگري مبدل سازد.

علي صادق مقدسي، شامگاه سه‎شنبه در آئين مانور فراخوان مشترك مديريت بحران در محل صدا وسيماي مركز گلستان اظهار داشت: در تمامي الگوهاي ترسيم شده مديريت بحران توجه جامع و هدفمند به رسانه ضروري است.

وي خاطرنشان كرد: نقش رسانه به عنوان هدايت كننده افكار عمومي در چهار مرحله مديريت بحران به ويژه حين حادثه تاثير گذار و چه بسا تعيين كننده است و نبايد از آن غفلت كرد.

صادق مقدسي با تاكيد بر بازتعريف درست از مديريت بحران اذعان داشت: درك صحيح و كاربردي از تعاريف تخصصي مديريت بحران، بازتاب دهنده كيفيت رفتاري است كه رسانه مي‎تواند در  آن شرايط از خود بروز دهد.

مديريت بحران گلستان همراه رسانه باشد

وي تصريح كرد: از مديريت بحران استان نيز انتظار مي‎رود، هميار و همراه رسانه باشد چرا كه منافع اين همراهي نصيب جامعه خواهد شد. 

رئيس كارگروه آموزش و اطلاع‎رساني مديريت بحران گلستان با اشاره به محروميت‎هاي استان اضافه كرد: اين استان در قياس با ديگر استان‎ها حتي استان‎هاي مجاور در طول اين سال‎ها مورد كم‎توجهي و بي‎مهري قرار گرفته است.

 مقدسي ادامه داد: اين محروميت‎ها در تمامي ابعاد استان تجلي يافته و يافتن دليل اين كم توسعه‎يافتگي نيازمند يك كار پژوهشي است.

وي با اشاره به حضور صادقعلي مقدم به عنوان سرپرست مديريت بحران گلستان افزود: با شناختي كه نسبت به دغدغه‎هاي ايشان در موضوعات مديريت بحران وجود دارد، اميدواريم حضورشان نقطه عطفي در اين حوزه باشد.

صدا وسيماي گلستان آماده همكاري بيشتر با مديريت بحران استان است

مدير كل صدا و سيما مركز گلستان خاطرنشان كرد: صدا وسيماي گلستان با توجه به درك اهميت موضوع بحران و دغدغه‎هاي اين بخش، آماده افزايش تعامل و همكاري با مديرت بحران استان است.

مقدسي با اشاره به برگزاري مانور فراخوان مشترك مديريت بحران صدا وسيما، ھﺪف از ﺑﺮﮔﺰاري اﻳﻦ ﻣﺎﻧﻮر را اﻣﺎدﮔﻲ و ارزﻳﺎﺑﻲ ﮔﺮوه‎ھﺎ و واﺣﺪھﺎي ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﺮﻛﺰ در ﭘﻮﺷﺶ وﻗﺎﻳﻊ و ﺣﻮادث ﻏﯿﺮﻣﺘﺮﻗﺒﻪ از ﺟﻤﻠﻪ ﺳﯿﻞ و زﻟﺰﻟﻪ برشمرد.

به گفته وي: همكاران صدا وسيماي اين مركز به همراه اعضاي مديريت بحران استان، در اين مانور، آﻣﺎدﮔﻲ ﺧﻮد را ﺑﺮاي ﺣﻀﻮر ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ در ﻛﺎﻧﻮن‎ھﺎي ﺑﺤﺮاﻧﻲ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﻳﺶ ﮔﺬاﺷﺘﻨﺪ.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1329
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 6

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:1461
بازدید سال:1461
بازدید کل:8775986