عضویت    ورود
ورود به سایت
» » برگزاری مانور واقعی سطح A شرکت گاز در مرکز استان گلستان با حضور معاون اداره کل مدیریت بحران استان

به مناسبت هفته منتهی به روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی

برگزاری مانور واقعی سطح A شرکت گاز در مرکز استان گلستان با حضور معاون اداره کل مدیریت بحران استان

 

با هدف ایجاد آمادگی لازم برای مقابله با شرایط بحران احتمالی و قطعی و افت فشار گاز و همچنین ارزیابی میزان آمادگی نیروهای عملیاتی  و امدادی، مانور سطح A در مرکز استان گلستان با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان، معاون مدیرکل مدیریت بحران استان و نیروهای عملیاتی شرکت گاز برگزار شد.
 
 
از ساعات اولیه صبح، مانور مذکور ابتداء با برگزاری کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و سپس مشارکت نیروهای امدادی و عملیاتی گاز گلستان و همکاری بسیار خوب مدیریت بحران استان  و همراهی شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان، ادارات  آتش نشانی و جمعیت هلال احمر  و سایر دستگاه‌های ذیربط و با حضور مدیر کل پدافنذ غیر عامل استان، مدیرعامل شرکت گاز استان، مدیرعامل شرکت  پخش فراورده‌های نفتی استان و شهرهای معین انجام گرفت. 
 
 
در همین راستا مدیرعامل گاز گلستان به تشریح  فرآیند و اهداف این مانور پرداخت و گفت: هدف از اجرای مانور مذکور ارتقای توان عملیاتی و سنجش میزان آمادگی بیشتر نیروهای شرکت گاز و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان است.
 
 
وی تصریح كرد: اجرای این مانور یک روزه بوده و  طبق برنامه تنظیمی از ساعت 6 صبح آغاز شده و قرار بود تا ساعت 22 شب به طول بیانجامد که خوشبختانه با همت و تلاش‌های انجام شده نیروها، این مانور در کمتر از زمان تعیین شده  به پایان رسید.
 
 
رحیم رحیمی با بیان اینکه در اجرای این مانور که به صورت واقعی انجام و  شهرهای آق‌قلا، کردکوی و علی‌آبادکتول به عنوان شهرهای معین با تجهیزات و نفرات مورد نیاز شرکت نمودند گفت: در این راستا جریان گاز مناطقی از خیابان ولی عصر (عج)، صیاد شیرازی و همچنین شهرک‌های دخانیات، دادگستری، صدا و سیما، فرهنگ شهر، کوی شهید جمشید سرابی و کوچه های منشعب از آنها  که در مجموع تعداد 4 هزار مشترک گاز را شامل می‌شد،  قطع گردید.
 
 
 مدیرعامل شرکت گاز گلستان در خاتمه ضمن تشکر از همیاری و مساعدت ادارت و سازمان‌های ذیربط که این شرکت را در انجام  مطلوب این مانور یاری رساندند، گفت: از اهداف برگزاری این مانور، افزایش توان عملیاتی و آمادگی بیشتر نیروهای عملیاتی و امدادی شرکت گاز و سایر دستگاه‌های خدمات رسان را در زمان افت احتمالی فشار گاز و بروز بحران بوده که خوشبختانه محقق شد.

 

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin3
  • بازدید : 460
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 575

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 15
بازدید ماه:4
بازدید سال:5361
بازدید کل:8779886