عضویت    ورود
ورود به سایت
» » وضعیت مصدومان حادثه گالیکش عادی است/ حامل پیام استاندار گلستان برای مصدومان بودم

مدیرکل مدیریت بحران گلستان:

وضعیت مصدومان حادثه گالیکش عادی است/ حامل پیام استاندار گلستان برای مصدومان بودم

 

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به اینکه رسدیگی به مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مشهد – آمل به طورو کامل انجام شده است، گفت: وضعیت همه مصدومان عادی است و علت حادثه نیز در دست بررسی است.


مجتبی جمالی با اشاره به اینکه صبح امروز اتوبوس حامل زائران امام رضا (ع) از مشهد مقصد در مسیر رفتن به آمل در شهرستان گالیکش دچار سانحه رانندگی و واژگونی شده است، اظهار کرد: حسب دستور استاندار گلستان برای رسیدگی به وضعیت مصدومان و پیگیری علت حادثه در محل حاضر شده و امروز در بیمارستان‌های سه گانه گنبدکاووس و مینودشت از مصدومان عیادت کردیم.
 
 
وی با بیان اینکه در این بازدید و عیادت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس ما را همراهی کردند، افزود: از محل وقوع حادثه نیز بازدیدی به عمل آوردیم که نقص جاده و اختلاف سطح موجود در حاشیه آن را به عنوان یکی از مسائل قابل بررسی مورد توجه قرار دادیم.
 
 
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با تاکید بر اعلام رضایت مصدومان از حضور به موقع آمبولانس و رسیدگی کامل کادر درمانی بیمارستان‌های گنبدکاووس به آنها، خاطرنشان کرد: به لطف خدا و با همکاری پرسنل درمانی بیمارستان‌های مینودشت و گنبدکاووس اکثر مصدومان مرخص و امیدواریم افراد باقیمانده نیز تا پایان امروز از بیمارستان مرخص شوند.
 
 
جمالی با اشاره به اینکه در این سرکشی به بیمارستان‌ها حامل سلام گرم استاندار گلستان به مصدومان این حادثه بودم، ادامه داد: استاندار محترم ضمن ابراز تاسف از بروز این حادثه آمادگی استان گلستان را برای رسیدگی کامل درمانی و پذیرایی و اسکان همراهان احتمالی این عزیزان اعلام کردند.
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin3
  • بازدید : 246
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 543

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 307
بازدید ماه:434
بازدید سال:5791
بازدید کل:8780316