عضویت    ورود
ورود به سایت
» » تشریح آخرین وضعیت خسارت بارش باران در استان گلستان

از سوی مدیرکل مدیریت بحران گلستان انجام شد

تشریح آخرین وضعیت خسارت بارش باران در استان گلستان

 

 

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان آخرین وضعیت خسارت بارش باران شب گذشته استان گلستان را تشریح کرد.
 
مجتبی جمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: خوشبختانه شب گذشته شاهد بارش رحمت الهی در سطح استان گلستان بودیم که انشاالله برای مردم و کشاورزی استان خیر و برکت به همراه داشته باشد.
 
 

وی با بیان اینکه شدت بارش باران شب گذشته در استان گلستان قابل قیاس بارش‌ها در استان‌های مازندران و گیلان نبوده است، تصریح کرد: میزان بارندگی در استان گلستان براساس گزارش ایستگاه‌های باران‌سنجی 60 میلیمتر بوده است.

 

 

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با بیان اینکه شب گذشته همزمان با بارش، رعد و برق‌های شدیدی در سطح استان خصوصا شهر گرگان داشتیم، خاطرنشان کرد: براساس شدت بارش در سطح شهرهای شرق استان گلستان خصوصا در بندرگز، ترکمن، کردکوی، گرگان و علی‌آبادکتول به ویژه در مناطق شهری به صورت گسترده شاهد آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها بودیم.

 

 

جمالی افزود: در شهر گرگان و بندرترکمن در شب گذشته محدودیت استفاده از آب شرب شهری وجود داشت که الحمدالله با تلاش همکاران آب و فاضلاب شهری و روستایی این مشکل برطرف شد.

 

 

وی ادامه داد: شب گذشته همچنین قطع برق موقت در سه شهر بندرگز، بندرترکمن و داشلی‌برون به خاطر نقصی که در پست‌های 63 کیلووات به وجود آمده بود، داشتیم که با تلاش همکاران شرکت توزیع برق استان این مشکلات نیز برطرف شد.

 

 

مدیرکل‌مدیریت بحران استان گلستان میانگین سرعت وزش باد شب گذشته در سطح استان 50 کیلومتر بوده است، گفت: در ارتفاعات روستای شاهکوه شهرستان گرگان شب گذشته رگبار به صورت تگرگ گزارش شده است.

 

 

جمالی افزود: به خاطر بارش باران شب گذشته در برخی از راه‌های روستایی که در کنار رودخانه بودند، تخریب راه اتفاق افتاد که با حضور به موقع عوامل راهداری اداره کل حمل و نقل و راهداری استان این مشکل برطرف شد.

 

 

وی اضافه کرد: هم اکنون با وجود باران شدید باران در شب گذشته مشکل تردد در راه‌های موصلاتی استان گزارش نشده و تردد با رعایت موارد قانونی در جریان است.

 

 

مدیرکل‌مدیریت بحران استان گلستان گفت: براساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان یک دو روز قبل از وقوع این بارش‌ها اخطارهایی به دستگاه‌های عضو شوراهای هماهنگی مدیریت بحران استان و فرمانداری‌های استان صادر شد و از آنها خواسته شده بود که نسبت به آگاهی‌رسانی مردم، آمادگی برای مقابله با خسارات احتمالی و خدمات‌رسانی به مردم اقدام لازم را به عمل آورند.

 

 

جمالی افزود: در شب گذشته نیز تمام عوامل شورای هماهنگی مدیریت استان، اداره کل مدیریت بحران استان، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان به صورت آماده‌باش در محل کار خود حضور داشتند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin3
  • بازدید : 294
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 514

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 307
بازدید ماه:433
بازدید سال:5790
بازدید کل:8780315