عضویت    ورود
ورود به سایت
» » ضرورت آموزش عوامل مدیریت بحران/ دبیران بحران فرمانداری‎های به موضوعات حوادثی حساس باشند

مدیرکل مدیریت بحران گلستان:

ضرورت آموزش عوامل مدیریت بحران/ دبیران بحران فرمانداری‎های به موضوعات حوادثی حساس باشند


ضرورت آموزش عوامل مدیریت بحران/ دبیران بحران فرمانداری‎های به موضوعات حوادثی حساس باشند

 

مجتبی جمالی امروز در جمع دبیران بحران فرمانداری‎های استان با توجه به اهمیت آموزش دست‎اندرکاران و عوامل مدیریت بحران اظهار کرد: آموزش افراد دخیل در مدیریت بحران باید در سطوح مختلف و برنامه‎ریزی برای اجرای آن به صورت منطقه‎ای در دستور کار باشد. وی تصریح کرد: اگر تمرین لازم برای شرایط بحرانی در طول سال داشته باشیم در زمان حوادث عملکرد خوبی خواهیم داشت.

 
وی از دبیران بحران فرمانداری‎ها خواست که با همکاران مدیریت بحران استان در ارتباط باشند و چنانچه هر یک از دبیران در موضوع کاری نیاز به مذاکره با اینجانب دارند بنده در هر ساعت از شبانه‎روز آماده پاسخگویی هستم.
 
 
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: نگاه پیشگیرانه در آموزش‎ها و فرهنگ‎سازی باید مورد توجه باشد و اعتقاد دارم در موضوع آگاه‎سازی جامعه خیلی بیشتر از این‎ها می‎شود فعالیت کرد چراکه وضعیت فعلی در این بخش مطلوب نیست. 
 
 
جمالی بر تولید اخبار برای آگاه‎سازی جامعه تاکید کرد و یادآور شد: اخبار مرتبط با موضوعات بحران یا ذکر تجربیات هر یک از دبیران فرمانداری‎ها که در بالا بردن سطح آگاهی‎های جامعه و کاهش خسارات‎های احتمالی حوادث قهری کمک کند را برای درج در سایت اداره بحران استان گلستان ارسال کنند.
 
 
وی بر ضرورت اقدامات دستگاه‎های اجرایی برای انجام وظایف ذاتی خود تاکید کرد و گفت: نباید برخی از دستگاه‎های وظایف ذاتی خود را به علت عدم تخصیص نیافتن اعتبارات بحران معطل بگذارند چراکه بیشتر این پروژه‎ها و فعالیت‎های عمرانی جزو وظایف اولیه و ذاتی دستگاه‎ها است.
 
 
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان اعتبارات بحران را جنبه کمک کننده و تکمیلی دانست و افزود: دستگاه‎های اجرایی برنامه‎‎ریزی درازمدت برای حل این مشکلات داشته باشند.
 
 
 
جمالی بر موضوع هماهنگی بین دستگاهی در شرایط بحرانی تاکید کرد و گفت: هماهنگی در میدان عملیات در مواقع بحرانی بسیار مهم است برخی از حوادث در سطح ادارات شهرستانی و با مدیریت فرمانداری به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستانی قابل حل است و نیازی نیست استان برای حل آن بسیج شود.
 
 
وی با تاکید به توسعه فراگیری بیمه حوادث در کل شهرستان‎ها خواستار پیگیری و همکاری با توجه به ضرورت و اهمیت زیاد آن اطلاع‎رسانی به مردم شد.
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin3
  • بازدید : 297
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 503

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 96
بازدید دیروز: 19
بازدید ماه:200
بازدید سال:5557
بازدید کل:8780082