عضویت    ورود
ورود به سایت
» » راه‌اندازی نخستین سامانه محلی ارتباط تصویری مدیریت بحران کشور در گلستان

مدیر کل مدیریت بحران گلستان خبر داد

راه‌اندازی نخستین سامانه محلی ارتباط تصویری مدیریت بحران کشور در گلستان

راه‌اندازی نخستین سامانه محلی ارتباط تصویری مدیریت بحران کشور در گلستان

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: برای نخستین بار در کشور، سامانه محلی ارتباط تصویری مدیریت بحران در گلستان راه‌اندازی شد.
 سید خالق سجادی پیش از ظهر امروز در آئین راه‌اندازی، سامانه تصویری مدیریت بحران استان گلستان اظهار کرد: این ارتباط از طریق نرم‌افزار داخلی «شوکا» انجام گرفت که به سفارش سازمان مدیریت بحران کشور توسط متخصصین داخلی طراحی و راه‌اندازی شده است.
وی خاطرنشان کرد: این سامانه کشوری از سال گذشته ارتباط خود را از طریق این سامانه با ادارات کل مدیریت بحران سطح کشور آغاز کرد، که به پیشنهاد استان گلستان و موافقت مدیریت بحران کشور، بستر لازم برای تجهیز شهرستان‌های استان به این نرم افزار مهیا شد.
 سجادی یادآور شد: اکنون همه فرمانداری‌های این استان شمالی، قابلیت ارتباط زنده با مدیریت بحران استان را به شکل دو سویه دارند.
*شهرستان‌ها در زمان اعلام شده برای ارتباط تصویری در دسترس باشند/لزوم تقویت زیرساخت‌های ارتباطی مدیریت بحران
وی با تاکید بر اهمیت ارتباط در چرخه مدیریت بحران تصریح کرد: باید از همه زوایا به موضوع برقراری ارتباط در مراحل چهارگانه مدیریت بحران توجه کرد و تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در این بخش باید به موازات بخش‌های مهم دیگر مورد توجه قرار گیرد.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان ادامه داد: کارگروه تخصصی ارتباطات در مدیریت بحران استان باید به موضوع کیفیت ارتباطات در حوادث طبیعی به شکل کارشناسی و عملیاتی توجه کند و تعاریف و امکانات متعددی را با توجه به شرایط موجود در این بخش فراهم سازد.
سجادی با تاکید بر لزوم حضور همه شهرستان‌‌ها در زمان فراخوان ارتباط تصویری با استان از حضور نداشتن برخی شهرستان‌ها در این برنامه انتقاد کرد.
وی متذکر شد: شرایط این مجموعه به لحاظ ماهیت کاری ایجاب می‌کند که تمامی شهرستان‌ها، برای حفظ آمادگی و زدودن اشکالات فنی احتمالی، حتما در زمان ارتباط تصویری در دسترس باشند.




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : حسینی
  • بازدید : 562
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 452

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 307
بازدید ماه:415
بازدید سال:5772
بازدید کل:8780297