عضویت    ورود
ورود به سایت
» » تغییرات ساختاری در مدیریت بحران کشور و ارتقای آن به وزارتخانه

نماینده مردم مینودشت و کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

تغییرات ساختاری در مدیریت بحران کشور و ارتقای آن به وزارتخانه

نماینده مردم مینودشت و کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اثرگذاری بیشتر مدیریت بحران در کشور این تشکیلات باید به یک وزارتخانه تبدیل شود یا تحت مدیریت معاونت رئیس جمهور قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی مدیریت بحران گلستان، شهرام کوسه‌غراوی امروز در جلسه بررسی و ارزیابی خسارات سیل در مدیریت بحران استان گلستان اظهار کرد: در شرایط کنونی این مجموعه در بخش اعتبارات و هزینه‌کرد با مشکل جدی روبه‎رو است و همین موضوع پیشبرد امور را در استان‎ها به لحاظ اعتباری با مشکل مواجه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: برون‎رفت شرایط کنونی را می‎توان در فقدان تخصیص اعتباراتی ملاحظه کرد که در سیل‎های گذشته برای استان تصویب شد اما با وجود قول‎های متعدد تنها درصد اندکی از آن به استان اختصاص یافت.

کوسه غراوی با اشاره به وقوع سیل‎های اخیر در گلستان اذعان کرد: هراز گاهی سیل و زلزله در استان روی می‎دهد اما بدون شک بازگشت به شرایط اولیه بسیار سخت است در حالی که می‎توان با هزینه‎ای به مراتب کمتر مانع از چنین شرایطی شد.

وی ادامه داد: اختصاص اعتبار برای مراحل پیش‎بینی و پیشگیری به ویژه آموزش می‎تواند تا حدود بسیاری در آماده‎سازی جامعه و کاهش خسارات ناشی از پدیده‌های طبیعی موثر باشد.

نماینده مردم مینودشت، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط نامناسب شهر «فراغی» در شهرستان کلاله اذعان کرد: متاسفانه فقدان کار کارشناسی در اسکان مردم دچار سیلاب شده طی سال این گذشته در این شهر موجب شده تا 100 باب خانه این شهر دچار نشست شود.

کوسه غراوی خاطرنشان کرد: مردم این شهر به دلیل این کار غیرکارشناسی در استرس زندگی می‎کنند و هر لحظه احساس خطر می‎کنند.

وی ادامه داد: باید تمهیدات ویژه‎ای برای این مناطق اندیشید و انتظارمان از دولت نیز آن است که هرچه زودتر مردم از نگرانی خارج سازند تا خدای ناکرده حادثه تلخی روی ندهد.

کوسه غراوی با تاکید بر تعامل نمایندگان استان با مسئولان گلستانی افزود: نمایندگان مجلس استان در کنار شما هستند و هرکمکی که از دست ما برآید از آن دریغ نخواهیم کرد.

وی یادآور شد: دردها زیاد است اما برای بیان این آلام زمان چندانی نیست، اما امیدوارم با کمک و تلاش مدیران توانمند استان مشکلات مناطق درمعرض خطر به ویژه مردم محروم آن مرتفع شود.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : حسینی
  • بازدید : 46392
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 392

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 65
بازدید دیروز: 15
بازدید ماه:65
بازدید سال:5422
بازدید کل:8779947