عضویت    ورود
ورود به سایت
» خسارت 32 میلیارد تومانی به گلستان بر اثر وقوع سیلاب

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان خبر داد:

خسارت 32 میلیارد تومانی به گلستان بر اثر وقوع سیلاب

خسارت 32 میلیارد تومانی به گلستان بر اثر وقوع سیلاب

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به سیلابی که از دیشب در استان آغاز شده اظهار کرد: بر اثر وقوع سیلابی که به دلیل بارش باران شدید از شب گذشته در استان ایجاد شده 32 میلیارد تومان به مزارع و جاده های استان خسارت وارد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدیریت بحران استانداری گلستان،صادقعلی مقدم با اشاره به اتفاق شب گذشته ، تصریح کرد: بارش شدید باران از عصر روز گذشته تاکنون باعث وقوع سیلاب شده که این سیلاب در استان به بخش‌های مختلف خسارت وارد کرده است.

وی افزود: طبق برآوردهای انجام شده، به راه‌های مواصلاتی و جاده‌های استان 2 میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه بخش قابل توجهی از مزارع کشاورزی استان نیز خسارت دیده که برآوردها نشان می‌دهد محصولات زراعی، باغی و راه و ابنیه بین مزارع استان 30 میلیارد تومان خسارت دیده است.

مقدم خاطرنشان کرد: در حال حاضر تلاش نیروهای امدادی برای کمک‌رسانی به بخش‌های حادثه‌دیده ادامه دارد و دستگاه‌های خدمات‌رسان در تلاشند تا بخش‌های آسیب‌دیده در شهرها و جاده‌های استان را به سرعت ترمیم کنند.

وی اضافه کرد: توصیه ما به شهروندان این است با توجه به وضعیت جوی ناپایدار حاکم بر منطقه، از اسکان در کنار رودخانه‌ها و نقاط حادثه‌خیز خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: درخواست ما از شهروندان این است که به توصیه‌ها و هشدارهایی که نهادهای مربوطه اعلام می‌کنند توجه کنند و آنها را جدی بگیرند.

مقدم گفت: بی‌توجهی به هشدارها و تذکرات نهادهای خدمات‌رسان همانند مدیریت بحران، پلیس، راهداری، دهیاری‌ها و نهادهای مشابه می‌تواند باعث بروز خسارت و وقایع جبران‌ناپذیری شود.

وی اضافه کرد: فرهنگ توجه به هشدارها و دوری از خطر باید در بین مردم افزایش یابد و هرچند که اکثر مردم به این هشدارها توجه می‌کنند، اما سهل‌انگاری و ساده‌انگاری این تذکرات توسط بخش کمی از مردم، باعث بروز خسارات جانی و مالی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان در پایان بیان کرد: داغدار شدن هر خانواده برای ما دردناک است اما همه شهروندان باید با درس گرفتن از این وقایع، از خطر دوری کنند و به هشدارهایی که اعلام می‌شود بیشتر توجه کنند.

بر اساس این گزارش، بر اساس اعلام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان، به یک هزار و 650 نفر در سطح استان که در سیل شب گذشته دچار مشکل شدند خدمات‌رسانی شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : حسینی
  • بازدید : 46788
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 390

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:1452
بازدید سال:1452
بازدید کل:8775977