عضویت    ورود
ورود به سایت
» تاکید جدی بر لزوم حضور مدیران گلستانی در دوره کشوری آموزش مدیریت بحران/ جانشین پذیرفتنی نیست

مدیر کل مدیریت بحران گلستان خبر داد:

تاکید جدی بر لزوم حضور مدیران گلستانی در دوره کشوری آموزش مدیریت بحران/ جانشین پذیرفتنی نیست

تاکید جدی بر لزوم حضور مدیران گلستانی در دوره کشوری آموزش مدیریت بحران/ جانشین پذیرفتنی نیست

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: در تیرماه سال جاری دوره آموزشی مدیریت بحران برای شش استان از جمله گلستان برگزار می‎شود، که تنها مدیران مدعو استانی باید درآن حضور یابند.

"صادق‎علی مقدم" صبح امروز سه‎شنبه در گفت‎وگو با پایگاه اطلاع رسانی مدیریت بحران استان گلستان در گرگان اظهار کرد: این دوره آموزشی، چهارمین دوره آموزشی و تمرین ستادی است که علاوه بر گلستان، استان‎های مازندان، سمنان، البرز، قم و مرکزی در آن حضور خواهند یافت.

وی تصریح کرد: بر اساس ابلاغیه وزیر کشور و قائم مقام رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور تنها مدیران مدعو حق شرکت در این دوره آموزشی را دارند و تاکید شده از حضور فرد دیگری به عنوان جانشین خودداری شود.    

مقدم خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی از تاریخ 21 تیرماه سال جاری و به مدت چهار روز در استان مازندران برگزار می‎شود و مباحث مرتبط با مدیریت بحران در آن تدریس می‎شود.

وی با اشاره به سابقه برگزاری این دوره تحت عنوان «غدیر» در سال‎های گذشته اذعان کرد: با توجه به این سابقه می‎توان گفت، این دوره یکی از دوره‎های آموزش موفق کشوری محسوب می‎شود که تاثیر مثبتی بر روند انجام برنامه‎های مدیریت بحران در سطح کشور خواهد داشت.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان ادامه داد: آشنایی مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با این مبحث و قوانین موجود می‎تواند بر تعامل و هم‎افزایی بهتر و بیشتر آنان در چرخه مدیریت بحران تاثیرگذار باشد.

مقدم تاکید کرد: انتظار می‎رود این دوره فشرده چهار روزه، بر افزایش آمادگی و ارتقای سطح دانش اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان‎های مدعو نقش مهمی ایفاء کند.

وی با اشاره به اهمیت تداوم این دوره آموزشی در سطح دیگر دستگاه‎های اجرایی استان و شهرستان‎ها تصریح کرد: طبق برنامه سال‎های گذشته پس از برگزاری دوره کشوری، این دوره آموزشی برای دیگر سطوح استانی نیز برنامه‎ریزی می‎شود تا آموخته‎ها به آنان نیز اطلاع‎رسانی شود.

مقدم یادآور شد: برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران استان طی سال 1389 در مشهد مقدس از جمله دوره‎هایی بود که پس از دوره کشوری توسط استان برای تمامی شهرستان‎های استان برگزار شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : حسینی
  • بازدید : 300671
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 373

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 164
بازدید ماه:595
بازدید سال:5952
بازدید کل:8780477