عضویت    ورود
ورود به سایت
» آمادگی مدیریت بحران گلستان در ایام بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)

معاون مدیریت بحران استان گلستان تاکید کرد:

آمادگی مدیریت بحران گلستان در ایام بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)

آمادگی مدیریت بحران گلستان در ایام بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)

معاون اداره کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: طبق تاکید سازمان مدیریت بحران کشور در ایام بزرگداشت ارتحال امام (ره) آمادگی لازم برای مدیریت حوادث غیر مترقبه و انسان ساخت بزرگ در استان وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی مدیریت بحران استان گلستان از گرگان، حمید رضا منتظری صبح امروز در نشست با مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان و دبیر ستاد هماهنگی بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان اظهار کرد: سازمان مدیریت بحران کشور تاکید دارد که کارگروه‎های عملیاتی مدیریت بحران استان برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی اعم از انسان‎ساخت بزرگ و یا طبیعی با عوامل اجرایی اعزام زائران به حرم مطهر همکاری لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل با توجه به ابلاغیه رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، توان  خود را برای همراهی با ستاد هماهنگی بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در استان به کار گرفته است.

منتظری یادآور شد: با توجه به این دستورالعمل، همه کارگروه‎های تخصصی مدیریت بحران استان تلاش خواهند کرد تا در این فرآیند از تمامی توان خود برای نقش‎آفرینی در این برنامه بهره گیرند.

وی اضافه کرد: ابلاغیه معاون وزیر و رئیس سازمان مدیرت بحران کشور برای تمامی فرمانداران و روسای کارگروه‎های تخصصی مدیریت بحران استان ارسال شد تا از آمادگی لازم در این عرصه برخوردار باشند.

وی با اشاره به بیمه بودن تمامی زائران ایام ارتحال معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی افزود: طبق قرارداد بیمه منعقد شده با چند شرکت بیمه‎ای از جانب کشور تمامی زائران اعزامی و حاضر در  حرم مطهر در ایام تعیین شده، بیمه حوادث شده‎اند.

معاون اداره کل مدیریت بحران استان گلستان یادآور شد: در استان با توجه به هماهنگی‎‎های به عمل آمده، تمهیدات لازم برای سفری مطمئن و عاری از حادثه برای زائران اعزامی استان به مرقد مطهر پیش‎بینی شده است که امیدواریم این روند تداوم یابد.

منتظری یادآور شد: این اداره کل با توجه به اهمیت اطلاع‎رسانی اقدامات انجام شده در این موضوع، تلاش کرده تا نسبت به اطلاع‎رسانی ازاقدامات ستاد هماهنگی بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در استان اقدام نماید.

وی با اشاره به هماهنگی و تعامل مناسب با ستاد هماهنگی بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در استان تصریح کرد: امسال با توجه به تاکیدات رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به عنوان نماینده وزارت کشور در ستاد کشوری بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)، این مجموعه نیز وظیفه خود می‎داند در این عرصه بیشتر از گذشته ورود کند.

منتظری خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) متعلق به همه ملت است و همه باید تلاش کنیم تا بتوانیم از تمامی توان خود برای ایفای نقش در بهتر برگزار کردن برنامه بزرگداشت سالگرد ارتحال بینانگذار کبیر انقلاب اسلامی بهره بگیریم.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : حسینی
  • بازدید : 12502
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 370

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:1447
بازدید سال:1447
بازدید کل:8775972