عضویت    ورود
ورود به سایت
» برای تحقق بیمه اماکن مسکونی باید از مرز شعارها عبور کرد

معاون مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان:

برای تحقق بیمه اماکن مسکونی باید از مرز شعارها عبور کرد

برای تحقق بیمه اماکن مسکونی باید از مرز شعارها عبور کرد

حمید رضا منتظری صبح امروز در گفت‎وگو با پایگاه اطلاع‎رسانی مدیریت بحران در گرگان اظهار کرد: برای تحقق بیمه ‎همگانی اماکن مسکونی باید از مرز شعارها عبور کرد و با عزمی ملی برای تحقق آن در جامعه کوشید.

وی ادامه داد: کاهش هزینه‎های دولت و اطمینان خاطر به شهروندان در هنگام بروز حادثه مهم‎ترین نتایج ترویج بیمه در سطح جامعه است.

منتظری یادآور شد: شهروندان با کم‎ترین میزان مبلغ که به 100 هزار ریال هم نمی‎رسد، می‎توانند اماکن مسکونی خود تا مرز 80 میلیون ریال بیمه کنند، در حالی که کمک‎های دولتی، اگر محقق هم شود، در چنین شرایطی بسیار نازل‎تر ازچنین مبلغی است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال‎های گذشته اداره کل مدیریت بحران استان طبق یک برنامه پنج ساله بانی بیمه ارزان قیمت در استان شد که پس از پایان این بازه زمانی در سال‎های بعد نیز با پیگیری مدیر بحران استان و همت شهرداران و دو اداره کل امورشهری و امور روستایی این موضوع ادامه یافت.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان تصریح کرد: متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات، اجرای این طرح تنها در برخی از شهرهای استان ادامه دارد و اکنون نیز چشم به کشور دوخته‎ایم تا برنامه خود را در این زمینه اعلام کند.

منتظری با تاکید بر اهمیت جایگاه بیمه در امنیت خاطر شهروندان افزود: شرکت‎های بیمه‎ای هم در این عرصه نباید منتظر دولت بمانند، بلکه باید با تبلیغات مناسب، سیاست‎های تشویقی و اعتمادسازی مردم را به سمت بیمه رهنمون سازند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید بر بیمه همگانی در سیاست‎های ترسیم شده مقام معظم رهبری و اعتقاد دولت به این  موضوع، از مجلس و به ویژه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انتظار می‎رود این مهم را به عنوان یک اولویت در دستور کار خود قراردهد.

منتظری یادآور شد: کارگروه تخصصی بیمه مدیریت بحران در استان به شکل فعالانه موضوع بیمه همگانی را در دستور کار خود دارد و انتظارداریم این موضوع به عنوان یک ضرورت عقلانی در کشور اجرایی شود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : حسینی
  • بازدید : 842
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 353

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 164
بازدید ماه:580
بازدید سال:5937
بازدید کل:8780462