عضویت    ورود
ورود به سایت
» » بیمه در اولویت برنامه‎های این اداره کل است

مدیر کل مدیریت بحران گلستان:

بیمه در اولویت برنامه‎های این اداره کل است

بیمه در اولویت برنامه‎های این اداره کل است

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: بیمه همگانی حوادث به عنوان یکی از مهم‎ترین سیاست‎های این اداره کل بوده و در اولویت برنامه‎های کاری این مجموعه قرار گرفته است.

صادق علی مقدم در گفت‎وگو با پایگاه اطلاع‎رسانی مدیریت بحران استان گلستان افزود: تردیدی نیست که با تجارب موجود، بیمه بهترین گزینه برای جبران خسارات حوادث در یک بازه زمانی کوتاه‎مدت، آن هم به شکل موثر و کارآمد و موجب کاهش درد و آلام جامعه آسیب‎دیده بازمانده از حوادث و بازگشت آنان به شرایط عادی است. 

 وی خاطرنشان کرد: بخشی از توجه به موضوع بیمه بر عهده جامعه قرار گرفته و بخش مهمی نیز بر عهده شرکت‎های بیمه‎ای است که امکان پاسخگویی و عمل به تعهدات خود در کوتاه‎ترین زمان ممکن را داشته باشند .

مقدم با اشاره به سیاست توجه به بیمه همگانی در مدیریت بحران گلستان اذعان کرد: در سال 1389، یک بیمه بی‎نام برای 300 هزار واحد مسکونی سطح استان تعبیه شده بود و سپس در سال‎های بعد روند بیمه برای واحدهای مسکونی شهری با تعامل شهرداران تابعه استان  تا سال 1393 تداوم یافت.

بیمه 230 هزار خانوارروستایی گلستان در سال 1393

وی یادآور شد: در سال 1393 نیز با پیگیری این اداره کل و همکاری اداره کل دفتر روستایی منازل مسكوني یک هزار و هشت    نقطه جمعيتي روستايي شامل 230 هزار خانوار مشتمل بر 870 هزار نفر جمعيت بیمه شدند.

دبیر شورای هماهنگی مدیرت بحران استان گلستان متذکر شد: همچنین از شهریور ماه سال گذشته، بیمه همگانی مسکونی 15 شهر با نام و حذف ماده 10 قانون بيمه دراستان اجرایی شد.

مقدم با اشاره به رویکرد مدیریت بحران گلستان برای گسترش بیمه همگانی واحدهای مسکونی استان تصریح کرد: حمایت از بیمه‎شدگان حوادث با ایجاد سازوکارمناسب برای جبران خسارت وارده ناشی از حوادث طبیعی توسط بیمه‎ها در کوتاه‎ترین زمان ممکن و سقف‎های متعدد بیمه‎ای است.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه حمایت از بیمه‎شدگان را برای عملی کردن تعهدات شرکت‎های بیمه‎ای به عنوان اولویت برنامه‎ای خود قرار داده و به دنبال تنظیم شرح خدمات مناسب برای جبران خسارت با حذف ماده 10 قانون بیمه است.

مقدم اضافه کرد: در این فرآیند به دنبال لحاظ نمودن حداقل مبالغ برای پرداخت توسط بیمه شدگان و تهیه برنامه مستمر برای ادامه برنامه‎های حوادثی با مشارکت مردم و دولت هستیم.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : حسینی
  • بازدید : 70983
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 270

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.

آرشیو

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 164
بازدید ماه:578
بازدید سال:5935
بازدید کل:8780460